  • Data: 2010-01-14 22:51:02
    Temat: Re: Tokina -- wystąp!!!
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Janko Muzykant" hinqna$7on$...@n...onet.pl

    > Imo odwrotnie jednak. Szeroki tamron zresztą jest na wymiar,
    > ale i wąski, pełnokladkowy już spada po kątach.

    Widziałem te fotki z muzeum -- chyba było szeroko.
    Ale to JotPeGi -- diabli wiedzą, co tam jest. Jest
    ostrzenie takie, że głowa mała, ale ostrzenie ,,całościowe'',
    nie pokątne. ;)

    > Nie może być nic lepsze jeśli chodzi o rozdzielczość od heliosa,
    > bo tę ogranicza tu matryca. Mogą być najwyżej równe. Jeśli chodzi
    > o rogi jest jeszcze problem skosu i to też jest nie do przejścia
    > ze względu na budowę bagnetu i obiektywu.

    Co to za skos? :)

    -=-

    2(Xspacja/2Y) dał stronę z różnymi obiektywami -- postaram się pooglądać...
    Najgorsze jest tam to, że corner jest na dole i trzeba po zmianie obiektywu
    (czy choćby ogniskowej lub przesłony tego samego obiektywu) kręcić kółkiem
    (mam notebook -- kółko jest nierzeczywiste, pozorne) aby zobaczyć owego
    korner[-neliusz]a...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

    Linia tu long... Proponuje zmianę wątku... A tymczasowo linię zdelongowuję...