  • Data: 2010-01-14 12:22:01
    Temat: Re: Tokina -- wystąp!!!
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

    > "Janko Muzykant" himvmo$kd7$...@n...onet.pl

    > Pisząc ,,światło białe'' mam na swej myśli nie tyle kolor, co
    > odwzorowanie barw -- rozżarzona do czerwoności sztaba żelaza
    > też jest wg mnie biała, choć świeci czerwonym kolorkiem.
    >
    > Co masz konkretnie na swej myśli -- nadal nie wiem.
    > Ja bym wyeliminował wpływ światła zastanego. :)
    > Nie jest to łatwe w ,,biały'' dzień? Zwykle jest,
    > a jeśli nie jest, to dlatego, że nie ma chmur itp.
    > Wówczas można obejść się bez flaszek. Ale jeśli
    > pogoda jest marudna (są chmury) lub jest późno,
    > kilka[naście] flaszek zrobi swoje bez światła słonecznego...

> [...]

    Bzdurzysz. Natężenie światła spada z kwadratem odległości. Dla światła
    słonecznego nie ma to znaczenia, bo odległość od słońca jest taka, że
    różnice w oświetleniu praktycznie nie występują. W przypadku lamp
    różnica jest znaczna. Więc oświetlenie słoneczne będzie zawsze inne niż
    lamp. Musiałbyś mieć conajmniej jupitery jak na stadionie piłkarskim.

    wer