  • Data: 2010-01-13 13:12:45
    Temat: Re: Tokina -- wystąp!!!
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Eneuel Leszek Ciszewski pisze:
    > IMO jakość taka jak mojego, czyli mój nie ucierpiał w wyniku trzęsień i
    > upadków.

    No i gdzie te Twoje straszne aberracje i nieostrości?
    Czasem mam wrażenie, że narzeka się więcej niż to warte. Kit Canona jest
    dziś średniej klasy szkłem, które 10 lat temu wywoływałoby powszechny
    zachwyt. Daleko mu do legend zła wszelkiego powtarzanych przez
    zakompleksionych samców, którzy dobrego zdjęcia w życiu nie zrobili.

    > Najwyraźniej tego obiektywu (pewnie nie tylko tego) nie warto domykać
    > zbyt mocno.

    Domykanie go powyżej 5,6 nie ma sensu. Mówiłem o tym od początku.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl