  • Data: 2010-01-10 18:02:35
    Temat: Re: Tokina -- wystąp!!!
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Janko Muzykant" hicsrf$4av$...@n...onet.pl

    > A nie makabryczną lecz przeciętną. Np. słynne jasne Tokiny miały makabryczną ac.

    Może jeszcze coś. Przeanalizowałem swoje zdjęcia (brzmi śmiesznie?)
    oraz wykresy (wyniki zdają się potwierdzać) i doszedłem do wniosku,
    że najlepszą jakość uzyskuje przy przesłonach:

    IS 18-55 5.6; 8 dla 55
    IS 70-300 5.6 i 8; 8 dla 300

    podczas gdy zazwyczaj celowałem w wyższe przesłony -- najwyraźniej
    niepotrzebnie. Tak od 7 do 11 dla krótszego i 8 do 11 dla dłuższego.

    Teraz pytanie do Ciebie:

    -- Czy Ty, mając tego krótkiego ISa, możesz podzielić się swoimi
    spostrzeżeniami dotyczącymi jakości tak zwanego odwzorowania?

    Świadome kreowanie ;) głębi ostrości nie interesuje mnie w tej
    chwili. Jedynie interesuje mnie teraz najlepsza jakość zdjęcia.
    Może nawet nie jakość a ostrość i brak AC.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'