  • Data: 2010-01-10 19:00:55
    Temat: Re: Tokina -- wystąp!!!
    Od: XX YY <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 10 Jan., 19:40, "Eneuel Leszek Ciszewski"
    > "Janko Muzykant" hid63r$u...@n...onet.pl

    > Teori zna ka dy. :) Gorzej z praktyczn wiedz . :)

    > Chyba tak. Ja my la em, e optymalnie jest na F11 -- szkoda...
    > Dopiero dog bne ;) studiowanie samochod w (zdj z samochodami)
    > da o mi wiele do my lenia. :) A fotografowa em te samochody od
    > niechcenia, byle jak, wi c i nie zamyka em przes ony... :)
    >
    > P niej skonfrontowa em swoje spostrze enia z wynikami test w i z wykresami.
    > A w ko cu zapyta em Ciebie.

    owie z ostrzeniem w szopie i nic si nie

    > Mo na korygowa lokalnie AC. Jest to pracoch onne.

    tego nie ro nie. To taka nowa budowa ciemnych
    trzeba ich domyka . Lustro z kitem nie ma sensu wobec

    > A ten Tamron 17-50 jest o niebo lepszy? Wykresy m wi , e
    > nie tak strasznie, zwa ywszy wydatek 2 tysi cy z otych.

    > Nie mam Helios w. Marzenie ci tej g owy!!! W tamtych latach zachwycali my
    > si Canonami i Pentaksami czy Vivitarami... Do g owy cz owiekowi nie
    > przychodzi o, e ZSRR produkuje dobre (cho rzecz jasna bez AF) szk a. :)
    >
    > --
    >    .`'.-.         ._.                           .-.
    >    .'O`-'     ., ; o.'    eneuel@@gmail.com    '.O_'
    >    `-:`-'.'.  '`\.'`.'    ~'~'~'~'~'~'~'~'~    o.`.,
    >   o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....

    nie wiem z kim rozmawiasz gdyz na monitorze widze jeden balagan.

    chce Ci zwrocic uwage , ze spadek rozdzielczosci wskutek ugiecia na
    lamelkach przyslony ( formalnie to nie jest dyfrakcja a ugiecie )
    pomiedzy przysonami np 8,0 a 11 jest na tyle maly , ze golym okiem
    tego zobaczyc praktycznie nie mozna.
    to jest spadek rzedu 5% rozdzielczosci , gdy tymczasem fluktuacje
    rozdzielczosci wskutek nieprecyzji pracy af sa lekko rzedu 30 % i
    wiecej .

    jesli obserwujsz pogorszenie jakosci obrazu na przyslonie 11 w
    stosunku do 8 to nie jest to skutkiem tzw dyfrakcji.

    byc moze wskutek wydluzenia czasu naswietlenia ?
    przemys to.

    tego co pisze jestem absolutnie pewien.