  • Data: 2024-07-11 19:52:32
    Temat: Re: Tokarze CNC czyli ciężkie życie prototypiarza
    Od: PeJot <P...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 11.07.2024 o 13:28, Marek pisze:

    > Czy istnieją takie firmy (analogiczne do tych PCB i drukarzy 3D) jeśli
    > chodzi o produkcję jednorazowych detali z aluminium lub innego metalu?
    >
    > Próbowałem kilku z Allegro. Są już tacy bogaci, tyle już zarobili, że
    > nawet im się nie chce odpowiedzieć na maila.

    Swego czasu szukałem lakierni proszkowej celem pomalowania ramy roweru.
    W okolicy google znajduje kilka adresów ale nikt nie chciał podjąć
    tematu. Nie opłaca się im robić *drobnicy*. I jakoś to rozumiem, bo w
    swojej branży zawodowej mam podobnie. Trzeba się szanować.

    Ramę polakierowałem, ale znalazłem kogoś, kto żyje z drobnicy. Tyle że
    wyłączyłem googla a włączyłem znajomości. Małych narzędziowni jest
    trochę, ale trzeba szukać kogoś kto się podejmie.

    --
    P. Jankisz
    Sygnaturka zastępcza