  • Data: 2009-07-11 11:50:58
    Temat: Re: To tyle jeśli chodzi o małe, płaskie obiektywy
    Od: "adam" <j...@o...maile.com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kibic" napisał

    > Że niby kompaktów z maciupeńkimi matrycami i niewielkimi szkiełkami nie
    > ma?
    niechce z maciupeńkimi matrycami.
    zdechł szeroki rynek 2/3" a 3/4" i 1" nigdy nie powstały.
    1/1,6" mógłby byc ale w dobrym body i z dobrym softem.
    G10 w obudowie od A650 i z matrycą od Fuji F100.
    narazie jest rzeźbienie w gównie :-]

    Sporo się zmieni jeśli do powszechnego zastosowania wejdą przetworniki
    back-illuminated.

    adam