  • 1. Data: 2011-12-06 23:03:17
    Temat: To sie nadaje do SĄDU !!! - TVN Turbo Uwaga pirat...
    Od: "Kris_Poland" <n...@w...pl>

    WŁASNIE ogaldam dziś nagarny program
    2 scenka z programu, samochód jadący na wporst ze skrętu w lewo, ok
    ale później komentarz z monitoringu, przejechał przez torowisko na CZERWONYM
    ??!!!

    3 RAZY cofam zapis i widzę że jest pomarańczowe !!!
    czerwone zapaliło się gdy był na torowisku
    a pomarańczowe na sytuacją wymagającą mocniejszego hamowania
    to fakt trochę gnał...

    a teraz najciekawsze
    POTWIERDZAJA CHYBA ZE 3 RAZY CZY BYŁO CZERWONE?
    monitoring już widział ze dał dupy? pewnie tak robia wszytskich kierowców
    wyszła rytuna w praniu

    sprawdzili wyszło POMARAŃCZOWE
    oczywisćie gościu nie ma prawka:)

    300zł 5pkt, no mało

  • 2. Data: 2011-12-07 09:36:01
    Temat: Re: To sie nadaje do SĄDU !!! - TVN Turbo Uwaga pirat...
    Od: "TM" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kris_Poland" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > POTWIERDZAJA CHYBA ZE 3 RAZY CZY BYŁO CZERWONE?
    > monitoring już widział ze dał dupy? pewnie tak robia wszytskich kierowców

    I o co chodzi? Trzeba znać PORD. Po 1-sze światło żółte, a nie pomarańczowe,
    po drugie zabrania się wjazdu na skrzyżowanie przy świetle żółtym, po
    trzecie żółte służy do opuszczenia skrzyżowania, jeśli wjechało się na nie
    na zielonym. Wjechał na zielonym?

  • 3. Data: 2011-12-07 09:45:09
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    TM nabazgrał(a):

> [...]
    > świetle żółtym, po trzecie żółte służy do opuszczenia skrzyżowania,
    > jeśli wjechało się na nie na zielonym. Wjechał na zielonym?

    Ja kiedyś wjechałem na skrzyżowanie i źółte zapaliło mi się w momencie kiedy
    byłem na zebrze dla pieszych, oczywiście przejechałem bo musiał bym cofnać
    czas i drogę hamowania żeby zdążyć się zatrzymać przed ale panowie
    policjanci za skrzyżowaniem uparcie twierdzili że przejechałem na CZERWONYM
    .. i co ?? do sądu się odwołam ... walą w chuja i już bo nie ma tego jak
    zweryfikować potem a zawssze liczy się słowo policjanta a nie kierowcy.

  • 4. Data: 2011-12-07 09:53:40
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-12-07 09:36, TM pisze:

> [...]
    > po drugie zabrania się wjazdu na skrzyżowanie przy świetle żółtym, po
    > trzecie żółte służy do opuszczenia skrzyżowania, jeśli wjechało się na nie

    Masz rację - trzeba znać PoRD. Więc poznaj.

    --
    Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...wp.pl
    Green Trafic 140 dCi

  • 5. Data: 2011-12-07 09:56:32
    Od: "bma" <a@a>

    Użytkownik "TM" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > żółtym, po trzecie żółte służy do opuszczenia skrzyżowania, jeśli wjechało
    > się na nie na zielonym. Wjechał na zielonym?

    Wolno wjechać na skrzyżowanie na żółtym jeżeli zatrzymanie wymagałoby
    gwałtownego hamowania.

  • 6. Data: 2011-12-07 10:01:17
    Od: "bma" <a@a>

> [...]
    > POTWIERDZAJA CHYBA ZE 3 RAZY CZY BYŁO CZERWONE?
    > monitoring już widział ze dał dupy? pewnie tak robia wszytskich kierowców

    Ja widziałem jakoś parę dni temu inną wątpliwą scenkę. Jechali za
    dostawczakiem i zmierzyli ok 130/100. Moim zdaniem na filmie widać wyraźnie
    że zbliżali się do mierzonego pojazdu czyli faktyczna prędkość była
    mniejsza. Zdaje się, że powinni jakiś czas jechać za mierzonym samochodem
    nie zmieniając dystansu aby pomiar był wiarygodny. Gość mandat przyjął i nie
    zwrócił na to uwagi.

  • 7. Data: 2011-12-07 10:14:27
    Od: "Robert_J" <d...@g...pl>

    > I o co chodzi? Trzeba znać PORD. Po 1-sze światło żółte, a
    > nie pomarańczowe,

    Chyba trochę się czepiasz :-)

    > po drugie zabrania się wjazdu na skrzyżowanie przy świetle
    > żółtym,

    Ale nie bezwględnie. Jest pewien wyjątek :-)

    > po trzecie żółte służy do opuszczenia skrzyżowania, jeśli
    > wjechało się na nie na zielonym.

    A gdzie to jest napisane? Bo to jakaś Twoja luźna
    interpretacja :-)

  • 8. Data: 2011-12-07 10:50:44
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2011-12-07 10:01, bma pisze:

> [...]
    > nie zmieniając dystansu aby pomiar był wiarygodny. Gość mandat przyjął i nie

    Bo w ogóle, kto z kontrolowanych sobie zdaje sprawę z tego że telewizorek
    pokazuje prędkość radiowozu? I ciekawe, czy jak określa się błąd wynikający
    z różnicy prędkości. Czy jest tam np. jakiś dodatkowy dalmierz?

  • 9. Data: 2011-12-07 11:03:01
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-12-07, Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury> wrote:

    > Bo w ogóle, kto z kontrolowanych sobie zdaje sprawę z tego że telewizorek
    > pokazuje prędkość radiowozu? I ciekawe, czy jak określa się błąd wynikający
    > z różnicy prędkości. Czy jest tam np. jakiś dodatkowy dalmierz?

    Nie, nie ma czegos takiego.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 10. Data: 2011-12-07 11:03:24
    Temat: Re: To sie nadaje do S?DU !!! - TVN Turbo Uwaga pirat...
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-12-07, bma <a@a> wrote:

    > Ja widzia?em jako? pare dni temu inn? w?tpliw? scenke. Jechali za
    > dostawczakiem i zmierzyli ok 130/100. Moim zdaniem na filmie widaae wyra 1/4 nie
    > ?e zbli?ali sie do mierzonego pojazdu czyli faktyczna predko?ae by?a
    > mniejsza. Zdaje sie, ?e powinni jaki? czas jechaae za mierzonym samochodem
    > nie zmieniaj?c dystansu aby pomiar by? wiarygodny. Go?ae mandat przyj?? i nie
    > zwróci? na to uwagi.

    To byl radiowoz z wideorejestratorem tylko czy z Iskra?

    --
    Artur
    ZZR 1200