  • Data: 2011-12-07 10:01:17
    Temat: Re: To sie nadaje do SĄDU !!! - TVN Turbo Uwaga pirat...
    Od: "bma" <a@a> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kris_Poland" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:jbm3i6$u6l$1@mx1.internetia.pl...
    > WŁASNIE ogaldam dziś nagarny program
    > 2 scenka z programu, samochód jadący na wporst ze skrętu w lewo, ok
    > ale później komentarz z monitoringu, przejechał przez torowisko na
    > CZERWONYM ??!!!
    >
    > 3 RAZY cofam zapis i widzę że jest pomarańczowe !!!
    > czerwone zapaliło się gdy był na torowisku
    > a pomarańczowe na sytuacją wymagającą mocniejszego hamowania
    > to fakt trochę gnał...
    >
    > a teraz najciekawsze
    > POTWIERDZAJA CHYBA ZE 3 RAZY CZY BYŁO CZERWONE?
    > monitoring już widział ze dał dupy? pewnie tak robia wszytskich kierowców
> [...]

    Ja widziałem jakoś parę dni temu inną wątpliwą scenkę. Jechali za
    dostawczakiem i zmierzyli ok 130/100. Moim zdaniem na filmie widać wyraźnie
    że zbliżali się do mierzonego pojazdu czyli faktyczna prędkość była
    mniejsza. Zdaje się, że powinni jakiś czas jechać za mierzonym samochodem
    nie zmieniając dystansu aby pomiar był wiarygodny. Gość mandat przyjął i nie
    zwrócił na to uwagi.