    Date: Sun, 02 Jun 2013 16:13:15 +0200
    From: hisjusz <h...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: To nie Dzidka wina

    > Ale na poważnie. Już wiem czemu poukładali betony rozdzielające jezdnie
    > na wylocie z wrocka w strone A4 LOL
    >
    > https://maps.google.pl/?ll=51.059456,16.989369&spn=0
    .00789,0.01929&t=h&z=16&layer=c&cbll=51.05895,16.988
    131&panoid=ERKEuIuXeq_vCkAG4mh99A&cbp=12,223.56,,0,2
    .5

    Ponieważ sporo dzwonów czołowych i najechań bocznych po obróceniu było
    na tym odcinku. Kropką nad i było zderzenie czołowe autobusu z cysterną
    (patrz tacy mistrze kierownicy z wielkim doświadczeniem) gdy piaskarki
    nie zdarzyły posypać oblodzonej jezdni, kierowca autobusu spłonął
    żywcem.
    http://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/autobus-spl
    onal-2-nbsp-osoby-nie-nbsp-zyja,211025.html
    W TV płatne dziwki dziwiły się jak mogło dojść do wypadku skoro jezdnia
    była nieoblodzona(faktycznie była mocno oblodzona).
    Teraz zamiast śmierci jest porozbijana banda, poprzesuwane betonowe
    bloki.Nie każdy posiadacz samochodu to Michael Schumacher.

    Naprawdę nie trzeba wiele. Mniejsze ciśnienie w przedniej opnie i można
    kręcić flipy, sprawdzone na parkingu.