  • 31. Data: 2011-05-10 07:32:01
    Temat: Re: To jakis nowy trend?
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "AZ"
    No... we mnie jak gosc wjechal przy zmianie pasa tez powiedzial policji
    > "pojawil sie znikad", i nie pomogly moje xenony w nocy przy deszczowej
    > pogodzie, dlugie raczej tez by nie pomogly.

    Kto w kogo wjechal to sie dopiero okaze...i tu kolega moze sie zdziwic,
    podobnie jak wtedy kiedy napadla go estakada mostu torunskiego czy tez
    wysepka na trasie lubelskiej

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 32. Data: 2011-05-10 07:36:59
    Od: duddits <d...@N...pl>

    On 09.05.2011 22:34, Pete wrote:
    > Zgadza sie. To jest na poziomie stanu. Nie ma federalnego prawa o ruchu
    > drogowym.

    No. To może następnym razem się zastanów pisząc, że "tu w USA jazda na
    długich na motocyklu w dzień jest wymagana prawem"? Bo to bzdura.
    Równie dobrze możesz napisać, że w USA prawo nie wymaga zakładania kasku
    w czasie jazdy o2o.

    Pozdrawiam.

    --
    duddits

  • 33. Data: 2011-05-10 08:26:41
    Od: Asmodeusz <c...@t...idx.tenwyraztnij.pl>

    W dniu 2011-05-09 10:54, AZ pisze:
    > Zauwazylem ostatnio, ze 5 na 10 mijanych motocykli jedzie na dlugich. Cos
    > mnie ominelo, o czyms nie wiem? Nie powiem, wkurwiajace to jest.

    Mi sie mijania notorycznie palą. Nie mogę znaleźć usterki więc jeżdzę
    często na długich.
    No to jeden przypadek masz już wyjaśniony, a reszta to nie wiem, może i
    moda.

  • 34. Data: 2011-05-10 10:32:47
    Od: Glub <g...@g...com>

    "Grzybol" <g...@w...pl> wrote:
> [...]

    > rodzajem śiateł używanech przez niego. Najczęściej to:
    > 1. Zapierdalanie przez motocyklistę przez miasto 150-250 km/h.
    > 2. Zapierdalanie przez motocyklistę podczas omijania samochodów w korkach -
    > sam milion razy widziałem jak zapierdalają 70-100km/h w korkach, bez
    > wyobraźni. Każdy ruch puszki w takich warunkach to jebnięcie motura. Szanse
    > na zauważenie go żadne.
    > 3. Nagminne niezauważanie motocyklistów przez kapeluśników w skodach,
    > paniusie wszelkiej maści oraz puszki z rejestracjami z Zamościa.

    Grzyb ma racje.

    Ad punkt 2 - jadę tunelem wzdłuż rzeki lewym miedzypasem. Za mną wpada 5 na
    szlifierach. Przepuszczam i jadę dalej,
    Przede mną jedni jadą lewym miedzyasem a drudzy prawym. Puszka która
    przepuszczala któregoś z prawego kanionu o mało co nie zniosła
    mototraktorzysty z lewego kanionu...

    --
    Glub SW-T400

  • 35. Data: 2011-05-10 11:40:48
    Od: Grzegorz Rogala <a...@v...pl>

    W dniu 09-05-2011 10:54, AZ pisze:
    > Zauwazylem ostatnio, ze 5 na 10 mijanych motocykli jedzie na dlugich. Cos
    > mnie ominelo, o czyms nie wiem? Nie powiem, wkurwiajace to jest.

    Ominelo Cie pare rzeczy, wystarczy miec swiatla mijania oparte na
    reflektorze projektorowym "soczewce" i tych swiatel poprawnie nawet
    ustawionych w sloneczny dzien nie widac.
    Wiec latam na dlugich bo w dzien oslepienie kogos jest yyyy malo wykonalne.

    --
    pozdr
    Rogal

  • 36. Data: 2011-05-10 13:35:07
    Od: Pete <n...@n...com>

    On 5/10/2011 2:14 AM, AZ wrote:
    > No to jaki jest sens wlaczac dlugie jak nie ma sie zamiaru zapierdalac?
    > Przy normalnej jezdzie jezeli choc troche wykazesz wlasnej inicjatywy
    > kazdy cie zobaczy.

    Skąd ta pewnosc? Sens jest taki, ze nawet jak jedziesz tylko troche
    szybciej od tych na skrajnym prawym pasie (droga wielopasmowa), to jest
    szansa, ze zanim zrownasz sie z ich wysokoscia, to juz wczesniej twoje
    swiatlo mignelo im w lusterku wstecznym i w ostatniej chwili nie wezma
    sie za zmiane pasa i nie zepchną Cię z drogi, bo jak pisalem, mało kto
    tutaj sygnalizuje swoje zamiary. Kierunkowskazy to ozdoba.

    > No... we mnie jak gosc wjechal przy zmianie pasa tez powiedzial policji
    > "pojawil sie znikad", i nie pomogly moje xenony w nocy przy deszczowej
    > pogodzie, dlugie raczej tez by nie pomogly.

    Tu zgoda. Pisałem o używaniu długich w dzien, nie w nocy.

    Pozdr.
    Pete

  • 37. Data: 2011-05-10 13:37:26
    Od: Pete <n...@n...com>

    On 5/10/2011 2:16 AM, AZ wrote:

    > Oczywiscie sie przypierdalam. Napisalem o jakims problemie a Ty
    > odpowiedziales "a u nas w jakiejs ksiazeczce pisze zeby jezdzic na
    > dlugich". Kiedy ludzie zrozumieja ze nie wszystko co przywleczone z
    > hameryki jest tak zajebiste ze nie ma o tym co dyskutowac?

    Napisałem jakie jest moje zdanie. Nie musisz się z nim zgadzac.
    Dyskutować każdemu wolno.

    Pozdr.
    Pete

  • 38. Data: 2011-05-12 14:48:57
    Od: "Przembo" <x...@x...xx>

    *Asmodeusz* w wiadomości news:iqasru$iqb$1@news.onet.pl napisał(a):
    > Mi sie mijania notorycznie palą. Nie mogę znaleźć usterki więc jeżdzę
    > często na długich.

    Jak widzę za sobą motocyklistę na długich w korku to w żaden sposób mu nie
    ułatwiam przejazdu, miałem jakiś czas temu awarię przekładni kierowniczej i
    staram się jej używać jak najmniej.

    > No to jeden przypadek masz już wyjaśniony, a reszta to nie wiem, może i
    > moda.

    No włąśnie grunt to coś rozsądnie uzasadnić :-)

    Pozdr

  • 39. Data: 2011-05-12 16:19:16
    Od: "greg" <g...@f...com>

    "Grzegorz Rogala" <a...@v...pl> wrote in message

> [...]
    > ustawionych w sloneczny dzien nie widac.
    > Wiec latam na dlugich bo w dzien oslepienie kogos jest yyyy malo

    Ja bym dodal, ze wlasnie jak te swiatla sa poprawnie ustawione to wtedy ich
    nie widac, jak by byly niepoprawnie tzn za wysoko to byloby lepiej widac, no
    ale wtedy w nocy by oslepialy.

    Ja tez jezdze na dlugich. I nie trafiaja do mnie teksty w stylu ze nie widac
    tych co zapierdalaja po miescie 200 km/h. Nie widac motocykli i koniec.
    Zarówno w dzien jak i nocy.
    Kiedys jak samochody w dzien nie jezdzily na swiatlach to motocykl jadacy na
    swiatlach mijania sie wyróznial. Teraz wszyscy jezdza na swiatlach i
    motocykla nie widac, nie wyróznia sie. Przykro mi jesli oslepiam wielu
    rozsadnych i uwaznych kierowców ale jesli zaswiecilem w lusterko jednemu
    zagapionemu co przez komórke nawija i nawet kierunkowskazu nie wlaczy przed
    zmiana pasa bo ma zajeta reke to byc moze uratowalo mi to zycie. Wiele lat
    jezdzilem na mijania i wiele razy widzialem, ze kierowcy wyjezdzajacy z
    podporzadkowanej zauwazali mnie w ostatniej chwili, odkad jezdze na dlugich
    widze, ze mnie widza, rozsuwaja sie w kanionie, ustepuja, prawie sie nie
    zdarza, zeby mi ktos nagle wyjechal.

    Nie zycze zadnemu z pryncypialnych, zeby ich spotkala krzywda na drodze. Na
    Pulawskiej, która jezdze dwa razy na dobe widzialem juz trzy trupy, w kazdym
    przypadku tak samo: motocykl prosto a puszka skrecajaca w lewo z
    przeciwleglego pasa nie ustapila pierwszenstwa. Dwaj z nich mieli reflektory
    soczewkowe, specjalnie sie przygladalem. Jakby jechali na dlugich to byc
    moze by zyli. Oczywiscie staranni czytelnicy zauwaza nielogicznosc: byc moze
    wlasnie jechali na dlugich i im to nie pomoglo; byc moze, ale nie chce
    sprawdzac na sobie czy mnie zobacza czy nie, wole im to ulatwic, zaswiecic w
    oczy, zeby zobaczyli na pewno.

    szerokiej drogi,

    greg

  • 40. Data: 2011-05-12 19:28:02
    Od: KLOSZ <k...@w...pl>

    W dniu 2011-05-09 12:55, Bartek Kacprzak pisze:

    > Ale btw to dziwie sie takim bo z drugiej strony po co miec motocykl
    > jak trzeba nim stac w korku?

    Ojtam ojtam zaraz trzeba... ot taka fanaberia i lans.... "mam motocykl,
    ale sobie postoje, niech sobie mnie puszkarze poogladaja, jaki jestem
    fajny i jak mi sie nie spieszy, a co!'

    Zdrowko

    KLOSZ