    From: Pete <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: To jakis nowy trend?
    Date: Tue, 10 May 2011 08:35:07 -0500

    On 5/10/2011 2:14 AM, AZ wrote:
    > No to jaki jest sens wlaczac dlugie jak nie ma sie zamiaru zapierdalac?
    > Przy normalnej jezdzie jezeli choc troche wykazesz wlasnej inicjatywy
    > kazdy cie zobaczy.

    Skąd ta pewnosc? Sens jest taki, ze nawet jak jedziesz tylko troche
    szybciej od tych na skrajnym prawym pasie (droga wielopasmowa), to jest
    szansa, ze zanim zrownasz sie z ich wysokoscia, to juz wczesniej twoje
    swiatlo mignelo im w lusterku wstecznym i w ostatniej chwili nie wezma
    sie za zmiane pasa i nie zepchną Cię z drogi, bo jak pisalem, mało kto
    tutaj sygnalizuje swoje zamiary. Kierunkowskazy to ozdoba.

    > No... we mnie jak gosc wjechal przy zmianie pasa tez powiedzial policji
    > "pojawil sie znikad", i nie pomogly moje xenony w nocy przy deszczowej
    > pogodzie, dlugie raczej tez by nie pomogly.

    Tu zgoda. Pisałem o używaniu długich w dzien, nie w nocy.

    Pozdr.
    Pete