eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleJak w praktyce spisują się kaski typu "multi"?
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 12

  • 1. Data: 2011-05-08 09:01:56
    Temat: Jak w praktyce spisują się kaski typu "multi"?
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Czołem,

    Ostatnio mam wrażenie, że producenci wysypują do sklepów masowo modele
    kasków typu "multi". Zaczął chyba Nolan ze swoim N43 Air, ale widzę, że w
    2011 jako nowości i HJC, i AGV także pokazują takie modele.

    Ciekami mnie, jak taki kask spisuje się w praktyce w jeździe
    miejsko-turystycznej. Czy ma jakieś niezaprzeczalne zalety poza bardzo dużym
    polem widzenia góra-dół? Jak z jego komfortem ubierania (w wersji pełnej),
    jak z hałasem?


  • 2. Data: 2011-05-08 11:29:45
    Temat: Re: Jak w praktyce spisują się kaski typu "multi"?
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Sun, 8 May 2011 11:01:56 +0200, Marcin N napisał(a):

    > Ciekami mnie, jak taki kask spisuje się w praktyce w jeździe
    > miejsko-turystycznej. Czy ma jakieś niezaprzeczalne zalety poza bardzo dużym
    > polem widzenia góra-dół? Jak z jego komfortem ubierania (w wersji pełnej),
    > jak z hałasem?

    Przy moim profilu używania motocykla skończyło się na tym, iż używam
    (N43 Air) tego kasku podczas codziennego kręcenia się po mieście w dwóch
    wersjach - z szybą (aktualne, wiosenne warunki pogodowe - poprawnie,
    skutecznie działający pinlock) i bez szyby (latanie w okularach
    przeciwsłonecznych w gorącym okresie letnim). Dopinanej do niego szczęki
    używam naprawdę rzadko - leży ona sobie spokojnie w szafie.
    Tyle, że ja mam jeszcze integrala - i to jego biorę np. na szybsze
    przeloty ze znajomymi. Jednak na codzień N43 wygrywa u mnie poręcznością
    i komfortem działania - ja po prostu lubię "czuć powietrze", więc jet
    sprawdza mi się bardzo fajnie.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.
    FZS 600


  • 3. Data: 2011-05-08 13:54:06
    Temat: Re: Jak w praktyce spisują się kaski typu "multi"?
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "Seba" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:18acxfekvcgaj.14dwf4zh1510w$.dlg@40tude
    .net...

    Przy moim profilu używania motocykla skończyło się na tym, iż używam
    (N43 Air) tego kasku podczas codziennego kręcenia się po mieście w dwóch
    wersjach - z szybą (aktualne, wiosenne warunki pogodowe - poprawnie,
    skutecznie działający pinlock) i bez szyby (latanie w okularach
    przeciwsłonecznych w gorącym okresie letnim). Dopinanej do niego szczęki
    używam naprawdę rzadko - leży ona sobie spokojnie w szafie.
    Tyle, że ja mam jeszcze integrala - i to jego biorę np. na szybsze
    przeloty ze znajomymi. Jednak na codzień N43 wygrywa u mnie poręcznością
    i komfortem działania - ja po prostu lubię "czuć powietrze", więc jet
    sprawdza mi się bardzo fajnie.

    ===================

    Trochę marnie, że multi nie zastępuje Ci integrala. Myślałem, że będzie w
    stanie zastąpić szczękowca, którego cenię za ogromną wygodę przy zakładaniu
    i łatwość chłodzenia twarzy na postojach. Poza tym np. sięgnięcie po portfel
    w szczękowcu jest bardzo wygodne (można spojrzeć pionowo w dół, co jest
    niemożliwe w integralu).


  • 4. Data: 2011-05-08 14:11:05
    Temat: Re: Jak w praktyce spisują się kaski typu "multi"?
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Sun, 8 May 2011 15:54:06 +0200, Marcin N napisał(a):

    > Trochę marnie, że multi nie zastępuje Ci integrala. Myślałem, że będzie w
    > stanie zastąpić szczękowca, którego cenię za ogromną wygodę przy zakładaniu
    > i łatwość chłodzenia twarzy na postojach. Poza tym np. sięgnięcie po portfel
    > w szczękowcu jest bardzo wygodne (można spojrzeć pionowo w dół, co jest
    > niemożliwe w integralu).

    U mnie N43 nie jest w stanie być jedynym kaskiem, którego używam - przy
    wnóstwie zalet jakie posiada (naprawdę jestem zadowolonym jego
    użytkownikiem), posiada także i wady - dlatego jako uzupełnienie stanu
    posiadania mam też integrala (który tak jak piszesz ma wady, które są z
    koleji mocno upierdliwe w codziennym z niego korzystaniu).

    Nie wymyślono jeszcze tak skontruowanego szczękowca, który umożliwiałby
    wygodną i bezpieczną jazdę z otwartą przyłbicą (tak wiem, że bodajże
    Shark (?) coś takiego oferuje - jednakze ja po obejrzeniu tego
    rozwiązania nie zdecydowałem się na jego kupno), a po jej zamknięciu
    oferowałby komfort integrala. Niestety.

    PS. Z tego co pamiętam używasz Longway`a. Ja bardzo źle wspominam ten
    kask - jego kariera u mnie skończyła się na jego zwrocie do sprzedawcy
    (reklamacja uwzględniona bez obiekcji) z powodu jego samoistnego
    pęknięcia (i to po krótkim okresie użytkowania) - sic!


    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.
    FZS 600


  • 5. Data: 2011-05-08 14:13:21
    Temat: Re: Jak w praktyce spisują się kaski typu "multi"?
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik "Seba" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:1v6kuan8xyf4c.1hjxvgtph6ec6.dlg@40tude.net...
    > (reklamacja uwzględniona bez obiekcji) z powodu jego samoistnego
    > pęknięcia (i to po krótkim okresie użytkowania) - sic!
    >
    No to gorzej od ostatnio omawianych kasków za "10 PLN" ...

    Pzdr

    JKK


  • 6. Data: 2011-05-08 21:20:08
    Temat: Re: Jak w praktyce spisują się kaski typu "multi"?
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "Seba" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:1v6kuan8xyf4c.1hjxvgtph6ec6.dlg@40tude.
    net...


    PS. Z tego co pamiętam używasz Longway`a. Ja bardzo źle wspominam ten
    kask - jego kariera u mnie skończyła się na jego zwrocie do sprzedawcy
    (reklamacja uwzględniona bez obiekcji) z powodu jego samoistnego
    pęknięcia (i to po krótkim okresie użytkowania) - sic!

    ============

    Imponująca pamięć. Rzeczywiście używam Longway'a. Wcześniej miałem HJC
    IS-MAX, ale ukradli mi go. Wspominam go mile, tyle, że zapięcie było wadliwe
    i co chwilę się luzowało.

    HJC właśnie pokazał model IS-16 w wersji 2011 z drobnymi modyfikacjami.
    Liczę, że pokaże też model IS-MAX 2011.

    Mój AGV też nie jest zły. Ma dobry stosunek jakości do ceny, ale bardzo
    brakuje w nim blendy. Na szczęście AGV wypuścił właśnie zupełnie nowiutki
    model, którego chętnie obejrzę z bliska.


  • 7. Data: 2011-05-09 13:27:39
    Temat: Re: Jak w praktyce spisują się kaski typu "multi"?
    Od: Tytus <v...@o...pl>

    Siemka

    *** "J_K_K" "Seba" (reklamacja uwzględniona bez obiekcji) z powodu
    jego samoistnego
    pęknięcia (i to po krótkim okresie użytkowania) - sic!
    No to gorzej od ostatnio omawianych kasków za "10 PLN" ...

    A mnie ( i z tego co wiem nie tylko mnie) pekl jakis topowy carbonowy
    Airoh za 1500 pln.
    Po prostu sie wylamala szczeka i pomimo oporow Uhma Bike wlosi uznali
    reklamacje bez szemrania.
    Wprawdzie nie zwrocili kaski ale i ja nie naciskalem bo nie mialem
    paragonu. Dali nowego nastepce
    i od razu polecial on na allegro.

    T


  • 8. Data: 2011-05-09 19:25:19
    Temat: Re: Jak w praktyce spisują się kaski typu "multi"?
    Od: Ditron <d...@w...pl>

    On 8 Maj, 23:20, "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:
    > Imponująca pamięć. Rzeczywiście używam Longway'a. Wcześniej miałem HJC
    > IS-MAX, ale ukradli mi go. Wspominam go mile,

    ja pamiec mam troche slabsza...
    ale cos kojarze, przypomnij... to bylo pod bankomatem ?


  • 9. Data: 2011-05-09 19:39:13
    Temat: Re: Jak w praktyce spisują się kaski typu "multi"?
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2011-05-09 21:25, Ditron pisze:
    > On 8 Maj, 23:20, "Marcin N"<marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:
    >> Imponująca pamięć. Rzeczywiście używam Longway'a. Wcześniej miałem HJC
    >> IS-MAX, ale ukradli mi go. Wspominam go mile,
    >
    > ja pamiec mam troche slabsza...
    > ale cos kojarze, przypomnij... to bylo pod bankomatem ?

    Nie,chyba chodzi Ci o Wiesława co na bankomacie zgubił.

    --
    Tomek
    BMW R1100S
    Dniepr z wozem


  • 10. Data: 2011-05-10 08:47:01
    Temat: Re: Jak w praktyce spisują się kaski typu "multi"?
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "Ditron" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:0ab84252-f850-4f88-be96-9720b07390fe@bl
    1g2000vbb.googlegroups.com...

    On 8 Maj, 23:20, "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:
    > Imponująca pamięć. Rzeczywiście używam Longway'a. Wcześniej miałem HJC
    > IS-MAX, ale ukradli mi go. Wspominam go mile,

    ja pamiec mam troche slabsza...
    ale cos kojarze, przypomnij... to bylo pod bankomatem ?

    ====================

    Z przyjemnością przypominam: włamali mi się do garażu, ukradli kask,
    rękawice, narzędzia, wyłamali bramę. Szkody na ponad 2500 zł, ale motoru nie
    ruszyli.

    I teraz najlepsze: złapali ich! Okazało się, że to była szajka 6 osobowa.
    Złapali ich półtora roku temu (3 dni po włamie do mnie) i do dzisiaj jeszcze
    nie odbyła się rozprawa. Dostaję czasem zawiadomienia z sądu jako
    poszkodowany. Jestem trochę zły, bo na liście dowodów jest ponad 150 fantów,
    ale nic mojego.

    Korzystając z okazji zapytam osoby biegłe w procedurach prawnych: czy mam
    szansę poznać jakoś bliższe szczegóły tej sprawy? Napisałem kiedyś jakiś
    wniosek o odszkodowanie, żeby sąd przy okazji to uznał (wniosek adhezyjny,
    czy jakoś tak), ale kompletnie nie wiem, co dalej. Chętnie napisałbym jakieś
    pismo do sądu z pytaniem, czemu moich rzeczy nie ma na liście dowodów i
    czemu jeszcze nie zasądzili mi odszkodowania.

strony : [ 1 ] . 2


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: