  • 1. Data: 2010-04-14 19:57:48
    Temat: To i ja sie pochwale...
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    Ze dostalem Samsunga GX20

    Jako ze od lat robilem Canonami to przesiadka jest spora.
    Pomijajac Praktike na poczatku to byly
    Canon A-1
    Canon EOS33
    Canon 10D
    Canon IX
    Canon 40D
    Canon 3

    i od cholery szkiel, los tak chcial i przez dluzszy czas nic nie bylo.

    Narazie duzo sie nie bawilem, ale na pierwszy rzut oka b duzo funkcji, widze
    ze sporo bedzie to ustawien indywidualnych i to plus.
    Ciezki dobrze lezy w reku, gripa poszukac musze.
    Obiektyw kitowy jest hmm jakis taki, ale macro ma fajne, chyba na EU takie
    daja bo widzialem ze gdzie indziej sa D-Xenon (chyba wyzsza polka).

    To w sumie chyba tyle ;P

    PZDr
    Adam

  • 2. Data: 2010-04-14 20:18:12
    Temat: Re: To i ja sie pochwale...
    Od: "JD" <j...@g...com>

    Użytkownik "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:hq56nu$cpn$...@n...onet.pl...
    > Ze dostalem Samsunga GX20
    > Ciezki dobrze lezy w reku, gripa poszukac musze.

    Gripa kupiłem niedawno u tego kolesia, szybko wysłał, nówka
    http://shop.ebay.de/bandy1999/m.html?_nkw=&_armrs=1&
    _from=&_ipg=&_trksid=p4340

    cena dwa razy niższa niż w Polsce, a w Polsce w sklepach internetowych chyba
    brak.

    > Obiektyw kitowy jest hmm jakis taki, ale macro ma fajne, chyba na EU takie
    > daja bo widzialem ze gdzie indziej sa D-Xenon (chyba wyzsza polka).

    To jaki to kit, bo mój Xenon 18-55 nie ma makro

    JD

  • 3. Data: 2010-04-14 21:04:17
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "JD" <j...@g...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > chyba brak.

    > To jaki to kit, bo mój Xenon 18-55 nie ma makro

    No wlasnie ma napisane tylko Samsung 18-55 (bo w necie jest D-Xenon),
    ale moze z tym macro to przesadzilem, chodzi o to ze naprawde z bardzo
    bliska mozna wyostrzyc.
    Niby na podzialce jest 0.25 m.

    PZDr
    Adam

  • 4. Data: 2010-04-14 21:05:38
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

> [...]
    > chyba brak.

    > To jaki to kit, bo mój Xenon 18-55 nie ma makro

    A tak na marginesie, bo ja tez sie przymierzam do kupna na jebaju czegos
    do niego.

    Jakies clo Ci naliczyli na to ? albo inne niespodziewane oplaty.

    PZDr
    Adam

  • 5. Data: 2010-04-14 21:08:30
    Od: "Stan.Matyska" <k...@y...com>

    On 14 Kwi, 23:05, "Adam Szewczak" <horses@usu .poczta.onet.pl> wrote:
> [...]
    > do niego.
    >
    > Jakies clo Ci naliczyli na to ? albo inne niespodziewane oplaty.

    Nie ma cla i innych doplat z Ebay.de
    StaM

  • 6. Data: 2010-04-14 21:13:17
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    Uzytkownik "Stan.Matyska" <k...@y...com> napisal w wiadomosci
    m.googlegroups.com...
> [...]
    > do niego.
    >
    > Jakies clo Ci naliczyli na to ? albo inne niespodziewane oplaty.

    Ale jak wol stoi ze towar w Korei jest, co z tego ze wystawiony na DE.
    Chyba ze towar jest fizycznie z DE wysylany, ale o tym nie ma slowa.

    PZDr
    Adam

  • 7. Data: 2010-04-14 21:24:19
    Od: "JD" <j...@g...com>

    Użytkownik "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:hq5akj$qmf$...@n...onet.pl...

> [...]
    >
    > No wlasnie ma napisane tylko Samsung 18-55 (bo w necie jest D-Xenon),
    > ale moze z tym macro to przesadzilem, chodzi o to ze naprawde z bardzo

    Czyli w zasadzie to samo.

    OIMPNM to te obiektywy robi Tokina.

    Sprawdź czy można kupić nową Tokinę do Pentaxa.

    JD

  • 8. Data: 2010-04-14 21:33:31
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <hq5bq1$al0$1@newsread1.aster.pl>,
    JD nabazgrał:

    > Czyli w zasadzie to samo.
    >
    > OIMPNM to te obiektywy robi Tokina.

    A gdzie tam. Wietnamska fabryka Pentaksa. Acz jakby nie patrzeć,
    Tokina i Pentax to jedna korporacja teraz.

    --
    Ostatnio na http://blog.lrem.net/ wymajaczyłem:
    A o ACTA cichutko

  • 9. Data: 2010-04-14 21:44:21
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    Użytkownik <l...@l...localdomain> napisał w wiadomości
> [...]
    > JD nabazgrał:

    > A gdzie tam. Wietnamska fabryka Pentaksa. Acz jakby nie patrzeć,
    > Tokina i Pentax to jedna korporacja teraz.

    No wlasnie, a czy te D-Xenon to jest jakis inna odmiana/sort ?

    Bo sa takie szkla jak np 35mm 2.0 albo 100mm 2.8

    PZDr
    Adam

  • 10. Data: 2010-04-14 21:58:14
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2010-04-14 23:13:17 +0200, "Adam Szewczak"
    <horses@usuń.poczta.onet.pl> said:

    > Ale jak wol stoi ze towar w Korei jest, co z tego ze wystawiony na DE.
    > Chyba ze towar jest fizycznie z DE wysylany, ale o tym nie ma slowa.

    Kupując poza UE, należy doliczyć ok 30% do ceny towaru+transport.
    Nie będziesz niemile zaskoczony. Jeżeli wyjdzie, że to co wyżej daje
    większą kwotę niż w UE lub PL, należy zrezygnować z zakupu.

    Cło to pikuś, bo jest tego 3-5%. VAT-a to jest to co boli.
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam