    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: To była jej ostatnia żarówka ;-)
    Date: Sun, 9 Dec 2018 19:48:07 +0100
    <X...@1...0.0.1>
    <3...@g...com>
    <z...@4...net>
    <f...@g...com>
    <1tnl4mmnimd7u$.1506wzdi932s5$.dlg@40tude.net>

    W dniu 09.12.2018 o 18:07, J.F. pisze:

    > No jak nie ma - na pierwszej stronie

    To temat na inną grupę, ale pokazuje jak ważna jest wolność mediów - na
    gazecie i wp rzeczywiście szczątkowe informacje, ale jakoś jednak o tym
    wiem, i bez problemu znajduję na róznych portalach. I tak ma być - nie
    ma obowiązku żeby medium było obiektywne - prawe mówiąc nie ma takiej
    możliwości. Ma być tak, że są media reprezentujące różne poglądy.

    > https://wiadomosci.onet.pl/swiat/protest-zoltych-kam
    izelek-we-francji-bilans-weekendu-8-9-grudnia/t6ttz5
    0

    > Swoja droga - oni to umieja walczyc o swoje, a my co ? :-)

    Nie jestem pewny czy de facto stan wojny w stolicy to taka fajna sprawa,
    ale będzie tak jak się kasa na socjal skończy. Na razie są zadowoleni
    "bo państwo im daje".

    Shrek