  • 1. Data: 2017-04-06 17:43:21
    Temat: Tłumnik w samochodzie
    Od: Bolko <s...@g...com>

    Jakieś dwa lata temu wymieniłem cały układ wydechowy.
    Na zestaw nienajtańszy taki z średniej półki.
    Niestety teraz zrobił mi się tłumnik sportowy.
    Byłem u dwóch fachowców.
    Układ nie jest dziurawy tylko jakieś wykładziny się wypaliły.

    Da się coś z tym zrobić?
    Denerwuje zwłaszcza jak przyspieszam albo zwalniam.

  • 2. Data: 2017-04-06 18:12:43
    Temat: Re: Tłumnik w samochodzie
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2017-04-06 o 17:43, Bolko pisze:
> [...]
    >
    > Da się coś z tym zrobić?
    > Denerwuje zwłaszcza jak przyspieszam albo zwalniam.

    Tak, wymień na najtańszy jaki znajdziesz. Nie będzie odbiegał jakością
    od tych "nienajtańszych".
    Ewentualnie kup oryginał w ASO, wtedy dopiero zobaczysz różnicę jakości
    (no chyba że ASO wyskoczy do sklepu za rogiem po najtańszy).

    --
    Irokez

  • 3. Data: 2017-04-06 18:44:25
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 06-04-2017 o 17:43, Bolko pisze:
    > Jakieś dwa lata temu wymieniłem cały układ wydechowy.
    > Na zestaw nienajtańszy taki z średniej półki.
    > Niestety teraz zrobił mi się tłumnik sportowy.

    To się nazywa "tłumik".

  • 4. Data: 2017-04-06 18:54:16
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Irokez pisze tak:

    > (no chyba że ASO wyskoczy do sklepu za rogiem po najtańszy).

    hehe

    --
    Piter

    http://piterpro.private.pl/xnews/

  • 5. Data: 2017-04-06 20:06:23
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu czwartek, 6 kwietnia 2017 18:12:17 UTC+2 użytkownik Irokez napisał:

    > Tak, wymień na najtańszy jaki znajdziesz. Nie będzie odbiegał jakością
    > od tych "nienajtańszych".

    Tylko że mechanik powiedział że nie ma sensu bo układ jest szczelny.
    "trzeba jeździć"

  • 6. Data: 2017-04-06 20:36:01
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2017-04-06 o 20:06, Bolko pisze:

    > Tylko że mechanik powiedział że nie ma sensu bo układ jest szczelny.
    > "trzeba jeździć"

    hehe.... rozsypał się pewnie cały w środku ale jeździć bo szczelny z
    zewnątrz... tak się zastanawiam jaką funkcję tak właściwie pełni tłumik ;)

    --
    Irokez