  • Data: 2014-03-14 19:59:40
    Temat: Re: Tłumikarz w DC poszukiwany
    Od: "Axel" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "elmer radi radisson" wrote in message
    news:lfugt0$vk8$1@portraits.wsisiz.edu.pl...

    > Mam dobre doswiadczenia z ul. Harfowej 4. I jest to chyba raczej
    > chwalone miejsce.

    Brat 'tego' Tomali z Sikorskiego (jeśli ktoś jeszcze pamięta ten warsztat
    :-).
    Też byłem zadowolony, dopóki nie wstawili mi do samochodu za długiego
    łącznika elastycznego , przez co rura tłumika stukała w wahacz - odkryli to
    po dłuższym poszukiwaniu mechanicy... Ale i tak pewnie będę tam jeździł, bo
    mam blisko (mam nadzieję, że tylko z samochodem córki, bo w moich
    samochodach, przynajmniej jak na razie, zero problemów z tłumikami :-)

    --
    Axel