  • Data: 2010-01-15 12:31:07
    Temat: Re: Tlumacz wloski wawa
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Eskimos" <bromba@spamfe_icpnet.pl> napisał w wiadomości
    news:2rusk5p2l34tm6gmjjnb6bm3v79imal4eh@4ax.com...
    > Niby trzeba, ale też nie trzeba :) Policję kasowałem umownie.
    > A 180 to i tak niewiele, bo tłumacz ma gotowy szablon i tylko wypełnia
    > dane. Gdyby Cie podliczył za faktyczną ilość znaków tłumaczenia
    > przysięgłego (1125 zn. ze spacjami/strona, każda rozpoczeta liczona
    > jako cała i każdy dokument osobno), to byś popłynął na 2x tyle.

    Z czego tak się cieszysz? Że jakiś jebany baran wymyślił nikomu niepotrzebne
    bzdurne tłumaczenia dokumentów samochodowych czy motocyklowych? Przecież to
    zwykłą gra w chuja. Po cholerę komu tłumaczyć oryginalny dokument zagraniczny?
    Jest umowa/faktura, zgłaszający wypełnia kwity i po sprawie. Ale żeby dać
    zarobić różnym kolesiom tłumaczom, jakiś chuj wymyślił, że trzeba wszystko
    tłumaczyć. To tylko zwykłe skurwysyństwo, potwierdzające, że rządzą w tym kraju
    kolesie.

    --
    Grzybol