  • 51. Data: 2004-11-09 09:09:31
    Temat: Re: Tlenofon?
    Od: richie <u...@p...wp.pl>

    On 9 Nov 2004 07:38:29 GMT, Andrzej Bursztynski <_...@n...pl>
    wrote:

    >Przestańcie się czepiać, mam pewność, bo próby robię z córką-)

    Ho ho ho, to się w takim razie nigdy nie ma pewności ;)
    Jak ostatnio byłem u znajomych coś im tam naprawić w kompie to
    najbardziej kompetentną osobą w sprawie gdzie jest i co zainstalowane
    był 7-letni syn. Rodzice mieli fajną minę jak się od niego dowiedzieli
    to i owo :D
    A tak na serio, pewnie znowu gdzieś po drodze ktoś uprawia kreatywny
    routing i tyle. Tym bardziej że ta droga może być bardzo kręta i
    zawiła - szczególnie jeśli obydwoje jesteście za ogniomurkiem
    (ostatnio łączyło mnie z kumplem np. przez węgry i kanadę)

    richie
    --
    Unik jaki zastosował rzadko ogląda się na naszych ringach...
    złapano go dopiero przy szatni, jak odbieral koszulkę.

  • 52. Data: 2004-11-09 09:23:36
    Od: Janusz - Vahanara <v...@o...gapp.pl>

    Nastał nam piękny 8 listopad 2004 roku,
    kiedy to RusH posłał(a) w świat wiadomość
    2.97>

    > odpal skajpa, polacz sie z kims i milcz - nadal zjada 5KB w obie
    > strony

    Co by nie mówić: bez wodki (i 5 kB/s) nie rozbieriosz.

    A to oznacza 6 półgodzinnych pogawędek na najdroższym DSLu jednocześnie.
    Jak pisałeś, a czemu rozmawiający mieliby zablokować reszcie internet? Więc
    przy 50% przepustowości łącza dla telefonii w sieci osiedlowej na DLSu mogą
    rozmawiać jednocześnie tylko 3 osoby.
    W większych sieciach mamy łącza symetryczne, ale znów liczba abonentów
    idzie w setki. Przy 50% pasma dla telefonii dostaniemy 25 osób na megabit.
    Byłoby całkiem znośnie, gdyby nie polska przaśna rzeczywistość. W sieciach
    na "jednym megabicie" upycha się nie 25 abonentów a 250 (w porywach bywa i
    więcej).

    Janusz - Vahanara
    Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,

  • 53. Data: 2004-11-09 09:42:14
    Od: Sławomir Kawała <s...@a...net>

    On Tue, 9 Nov 2004 10:23:36 +0100
    Janusz - Vahanara <v...@o...gapp.pl> wrote:

    > W sieciach
    > na "jednym megabicie" upycha się nie 25 abonentów a 250 (w porywach
    > bywa i więcej).

    To chyba na wsiach gdzie sie ludzie z modemu przesiadaja.

    --
    pozdr. Slawek
    JID: slwkk [at] alternatywa [dot] net

  • 54. Data: 2004-11-09 09:48:10
    Od: Janusz - Vahanara <v...@o...gapp.pl>

    Nastał nam piękny 9 listopad 2004 roku,
    kiedy to Sławomir Kawała posłał(a) w świat wiadomość

    > To chyba na wsiach gdzie sie ludzie z modemu przesiadaja.

    Zaraz mi w takim razie do czynszu dowalą dodatek za zdrowe wiejskie
    powietrze. W końcu tyle już hut i kopalń pozamykano, że to w Katowicach (i
    okolicy) żyjemy zupełnie jak na wsi.

  • 55. Data: 2004-11-09 09:55:25
    Od: Janusz - Vahanara <v...@o...gapp.pl>

    Nastał nam piękny 9 listopad 2004 roku,
    kiedy to Janusz - Vahanara posłał(a) w świat wiadomość

    > W większych sieciach mamy łącza symetryczne, ale znów liczba abonentów
    > idzie w setki. Przy 50% pasma dla telefonii dostaniemy 25 osób na megabit.

    Autopoprawka :-/

    12 osób na 1 mbps przy 50% pasma dla telefonii.

  • 56. Data: 2004-11-09 10:02:44
    Od: Sławomir Kawała <s...@a...net>

    On Tue, 9 Nov 2004 10:48:10 +0100
> [...]

    > powietrze. W końcu tyle już hut i kopalń pozamykano, że to w
    > Katowicach (i okolicy) żyjemy zupełnie jak na wsi.

    To niezli 'byznesmeni' sa u Was. U nas to na 250 osob sie daje
    2-3mbps (Lublin i okolice).

  • 57. Data: 2004-11-09 10:17:40
    Od: Andrzej Bursztynski <_...@n...pl>

    richie wrote:

    > Ho ho ho, to się w takim razie nigdy nie ma pewności ;)

    Co - masz córkę? -)

    > był 7-letni syn. Rodzice mieli fajną minę jak się od niego dowiedzieli
    > to i owo :D

    Czyżby mi coś sugerował? -)

> [...]
    > zawiła - szczególnie jeśli obydwoje jesteście za ogniomurkiem
    > (ostatnio łączyło mnie z kumplem np. przez węgry i kanadę)

    Jeden ogniomurek sam stawiałem, drugi - też -)

    --
    Andrzej Bursztynski, My personal opinions are just mine
    -dodaj imię kropeczka nazwisko małpa i masz adres pocztowy-

  • 58. Data: 2004-11-09 11:58:24
    Od: "Mateusz Swatek" <m...@s...krakow.pl>

    Użytkownik "Andrzej Bursztynski" <_...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Proponuję przenieść dyskusję na alt.neostrada bo jesteś zupełnie
    > niezorientowany.
    to ta grupa gdzie pisza co chwila ze neo bedzie za 10 zl ?

    > A ja uczę dziecko że nie należy piracić -)
    to znaczy ze jestem zlodziejem bo mam lom w domu ?
    i morderca bo mam auto i moge przejechac ?

    XP SP2 + zjedzone 400 MB ramu
    load 40 do 60%

    --
    mateo

  • 59. Data: 2004-11-09 12:07:14
    Od: "Andrzej P. Wozniak" <u...@f...onet.pl>

    Osoba podpisana jako Andrzej Bursztynski <_...@n...pl> w artykule
    <news:slrncp16a5.d69.___@andy.pse.dyster> pisze:

    > Jeden ogniomurek sam stawiałem, drugi - też -)

    A jakie to firewalle? Któreś z tych osobistych, co blokują pakiety ICMP i
    mocno przycinają upload?

    --
    Andrzej P. Woźniak u...@p...onet.pl (zamień z<->h w adresie)

  • 60. Data: 2004-11-09 12:09:40
    Od: "Mateusz Swatek" <m...@s...krakow.pl>

    Użytkownik "Andrzej Bursztynski" <_...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Jeden ogniomurek sam stawiałem, drugi - też -)

    no to moze to ?
    ja nie uzywam zadnego bo to zlo

    --
    mateo