  • Data: 2013-10-04 19:53:20
    Temat: Re: ThinkPad T400 - co mogło zdechnąć?
    Od: WiesłaW <n...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 04.10.2013 o 16:38 Przemysław Ryk <p...@g...com> pisze:

    > Cześć,
    >
    > Laptop jest. Przyzwoity nawet w stanie. Problem miał z zasilaczem -
    > praktycznie ułamany kabel zasilający przy samej wtyczce (mam fotki - ktoś
    > chce obejrzeć?). Zasilacz zanabyty nowy, zamiennik - to fakt - kupiony w
    > sklepie WGK (JoteR - nie na Allegro :P). Podjechałem do domu, podpinam
    > lapa
    > - nie świeci nawet kontrolką ładowania. Zasilacz ma problem (nie mam
    > innego
    > ThinkPada do sprawdzenia), czy raczej laptopu coś padło?

    Jeżeli zasilacz sprawny, to po co kupować jakiś zamiennik? Nie lepiej
    wymienić
    sam kabel? Za kilkanaście złotych na Allegro, a jeżeli masz alergię tak jak
    JoteR to chociażby tu:

    http://www.nrc.com.pl/?pn=DC-IBM80X55&name=Przew%F3d
    -kabel-DC-do-zasilacza-IBM-wtyk-8.0x5.5&sess_id=d57e
    ba038327b624895cc88acf52ed5d

    No chyba, że będziesz miał alergię również na lutownicę :)

    --
    WiesłaW