  • Data: 2013-03-30 19:07:13
    Temat: Re: Test wywoływarek RAW
    Od: Marek <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Pytanie czy liniowo.
    > Na obrazkach tak wpływa, tyle że niekoniecznie liniowo.

    W sensie liniowo na poszczególne składowe RGB? Powinien działać tak, że
    proporcje składowych się nie zmieniają przy zmianie ich wartości. Od
    strony elektronicznej czy informatycznej kontrast to jest regulacja
    nachylenia krzywej odwzorowania luminancji (a jasność to jej
    przesuwanie). Być może graficy inaczej do tego podchodzą :-)

    Marek