eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyTest tesli › Re: Test tesli
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!border1.nntp.ams1.giganews.com!nntp.giganews.com!newsfeed.neostrada.pl!un
    t-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POS
    TED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <oso0k6$b2g$1@dont-email.me> <59efaf28$0$649$65785112@news.neostrada.pl>
    <12vk5nfr66spa$.zukt92tqzh4o$.dlg@40tude.net>
    <59f045e9$0$15188$65785112@news.neostrada.pl>
    <osqm9q$t2j$1@node1.news.atman.pl>
    <59f19fbe$0$5144$65785112@news.neostrada.pl>
    <6fd55dty1nw8$.1jkdq04gx59vu.dlg@40tude.net>
    <59f311c9$0$646$65785112@news.neostrada.pl>
    In-Reply-To: <59f311c9$0$646$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Test tesli
    Date: Fri, 27 Oct 2017 13:31:44 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 33
    Message-ID: <59f31924$0$646$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.26.139.4
    X-Trace: 1509103908 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 646 83.26.139.4:55031
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2617613
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "T." napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:59f311c9$0$646$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 2017-10-27 o 01:33, Tomasz Pyra pisze:
    >>> Każdy element ma jakieś prawdopodobieństwo uszkodzenia. Im mniej
    >>> elementów, tym bardziej niezawodny sprzęt.
    >> Mówisz że prosty jak cep silnik Syreny, czy innego Malucha, musiał
    >> być
    >> bardziej niezawodny niż 1.9tdi który jest skomplikowany o rząd
    >> wielkości
    >> bardziej?
    >
    >Tak twierdzę. Zawsze mechanizm prostszy jest bardziej niezawodny niż
    >skomplikowany.

    Chyba, ze te elementy sa kiepskie i psuja sie 100 razy czesciej, to co
    z tego, ze jest ich 10 razy mniej.

    Bo co by nie mowic - takie 1.9tdi przejezdza te 250kkm bez usterek, o
    syrenie i maluchu nie dalo sie tego powiedziec.

    Kiepska strona syreny byl brak smarowania w dwusuwie, wiec koniecznosc
    stosowania lozysk igielkowych, i koniecznosc remontu silnika co ~60
    kkm.
    Ot, cecha eksploatacyjna, jak wymiana paska rozrzadu.

    Za to pod innymi wzgledami - np 3 cewki, 3 przerywacze, 3
    kondensatory - i co z tego, ze sie jeden zepsul, jak dwa dobre i
    syrena dalej jedzie.
    No i co - lepiej miec wiecej elementow do popsucia, czy mniej :-)

    J.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: