-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!border1.nntp.ams1.giganews.com!nntp.giganews.com!newsfeed.neostrada.pl!un
t-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POS
TED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <oso0k6$b2g$1@dont-email.me> <59efaf28$0$649$65785112@news.neostrada.pl>
<12vk5nfr66spa$.zukt92tqzh4o$.dlg@40tude.net>
<59f045e9$0$15188$65785112@news.neostrada.pl>
<osqm9q$t2j$1@node1.news.atman.pl>
<59f19fbe$0$5144$65785112@news.neostrada.pl>
<6fd55dty1nw8$.1jkdq04gx59vu.dlg@40tude.net>
<59f311c9$0$646$65785112@news.neostrada.pl>
In-Reply-To: <59f311c9$0$646$65785112@news.neostrada.pl>
Subject: Re: Test tesli
Date: Fri, 27 Oct 2017 13:31:44 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
Lines: 33
Message-ID: <59f31924$0$646$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.26.139.4
X-Trace: 1509103908 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 646 83.26.139.4:55031
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2617613
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "T." napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:59f311c9$0$646$6...@n...neostrada.
pl...
W dniu 2017-10-27 o 01:33, Tomasz Pyra pisze:
>>> Każdy element ma jakieś prawdopodobieństwo uszkodzenia. Im mniej
>>> elementów, tym bardziej niezawodny sprzęt.
>> Mówisz że prosty jak cep silnik Syreny, czy innego Malucha, musiał
>> być
>> bardziej niezawodny niż 1.9tdi który jest skomplikowany o rząd
>> wielkości
>> bardziej?
>
>Tak twierdzę. Zawsze mechanizm prostszy jest bardziej niezawodny niż
>skomplikowany.
Chyba, ze te elementy sa kiepskie i psuja sie 100 razy czesciej, to co
z tego, ze jest ich 10 razy mniej.
Bo co by nie mowic - takie 1.9tdi przejezdza te 250kkm bez usterek, o
syrenie i maluchu nie dalo sie tego powiedziec.
Kiepska strona syreny byl brak smarowania w dwusuwie, wiec koniecznosc
stosowania lozysk igielkowych, i koniecznosc remontu silnika co ~60
kkm.
Ot, cecha eksploatacyjna, jak wymiana paska rozrzadu.
Za to pod innymi wzgledami - np 3 cewki, 3 przerywacze, 3
kondensatory - i co z tego, ze sie jeden zepsul, jak dwa dobre i
syrena dalej jedzie.
No i co - lepiej miec wiecej elementow do popsucia, czy mniej :-)
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 27.10.17 13:37 Myjk
- 27.10.17 13:45 Myjk
- 27.10.17 13:55 Kris
- 27.10.17 14:54 J.F.
- 27.10.17 15:00 J.F.
- 27.10.17 15:15 Mateusz Viste
- 27.10.17 15:25 Marcin N
- 27.10.17 15:52 Myjk
- 27.10.17 15:56 Myjk
- 27.10.17 16:05 J.F.
- 27.10.17 16:08 J.F.
- 27.10.17 16:32 RadoslawF
- 27.10.17 18:01 T.
- 27.10.17 18:25 Myjk
- 27.10.17 18:41 Tomasz Pyra
Najnowsze wątki z tej grupy
- IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- stare graty młode kozy
- Nadchodzi nowa opłata od posiadania aut spalinowych
- Droga dwukierunkowa
- Elektryki są fajne
- Elektryki są fajne :(
- USB -> jack
- Kupcie sobie nowoczesne auto
- Linie zatrzymania
- Obostrzenia
- Przyczyna piszczenia...
- Co to k jest?
- znalazłem samochód ;)
- Pierwszeństwo łamane
- zamek
Najnowsze wątki
- 2024-07-13 256 świadków nie ma racji
- 2024-07-11 Tokarze CNC czyli ciężkie życie prototypiarza
- 2024-07-12 Zgody na przetwarzanie danych
- 2024-07-13 IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- 2024-07-12 stare graty młode kozy
- 2024-07-11 8080
- 2024-07-13 Przyłącze dolne grzejnika
- 2024-07-13 IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual Overview
- 2024-07-12 Czym wykonać otwór fi 100 w betonie komórkowym?
- 2024-07-12 Warszawa => Senior Rust Software Engineer <=
- 2024-07-12 Warszawa => Business Unit Manager (Recruitment Business) <=
- 2024-07-12 Warszawa => Head of WMS Competence Center for IT&D Contract Logistics
- 2024-07-12 Warszawa => Head od WMS Competence Center dla IT&D (Blue Yonder) <=
- 2024-07-12 Kraków => Ruby Backend Developer <=
- 2024-07-12 Warszawa => UX/UI Designer <=