  • Data: 2011-01-11 19:22:51
    Temat: Re: Test porównawczy języków programowania
    Od: Andrzej Jarzabek <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 11/01/2011 17:30, Mariusz Marszałkowski wrote:

    > Nigdy temu nie zaprzeczalem, ale zdecydowanie uwazam ze przyczyni sie
    > to minimalnie do dbania o czyjes zdrowie.

    Wytłumacz mi więc, jak to się dzieje, że samoloty jednak w ogromnej
    większości latają i nie spadają, chociaż samolot zaprojektowany,
    wykonany lub pilotowany przez ludzi nie mających pojęcia, jak to się
    robi, prawie na pewno by spadł?

    > Nie mylmy szlachetnosci i uczciwosci z intencjami.7

    Na czym więc polega szlachetność i uczciwość, jeśli nie na intencjach?
    Czy jeśli dajmy na to, sprzedaję komuś coś, co ma defekt, o którym nie
    wiem, to jestem nieuczciwy?
    Czy ktoś, kto uratował przed utonięciem Adolfa Hitlera kiedy ten był
    dzieckiem nie postąpił szlachetnie?

    > Osoba ktora nie
    > zweryfikowala swoich umiejetnosci i wiedzy, a zabiera sie w
    > najlepszej
    > wierze za zrobienie niebezpiecznej rzeczy w celu przekazania jej
    > drugiej
    > osobie, nie jest ani osoba uczciwa ani szlachetna.

    Może być, jeśli ma błędne przekonanie, że jej umiejętności są
    wystarczająco zweryfikowane, albo nie rozumie, że to, co robi jest
    niebezpieczne.

    > Przeicez ja nie mowie ze nalezy zatrudniac nieudacznikow aby podniesc
    > bezpieczenstwo :) Twierdze ze znacznie czesciej beda kombinowali jak
    > zanizyc koszty i pomimo zatrudniania certyfikowanych pracownikow
    > bezpieczenstwo podniesie sie tylko w nieznacznym stopniu.

    No więc ja twierdzę inaczej. W tym przypadku, że możliwość zatrudniania
    bez certyfikatu daje nieuczciwym i nieszlachetnym pracowdawcom i
    managerom dużo większe możliwości kombinowania jak zaniżyć koszty
    względem bezpieczeństwa, niż sytuacja, w której certyfikat jest
    wymagany. Na dzień dobry przez zatrudnianie niekompetentnych idiotów,
    którzy zrobią źle, ale za to tanio.