  • Data: 2011-01-11 19:56:48
    Temat: Re: Test porównawczy j?zyków programowania
    Od: Lemoniada <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Jan 11, 6:50 pm, A.L. <l...@a...com> wrote:

    > Poinformowalem z okazji dialogo wywolanego uwagami kolegi "fyi" czy
    > jakos tak w sprawie uzywanego ejzyka. Wsadzilem wowczas 3 osobnikow do
    > KF, o czym ich poinformowalem.
    Nie trzech osobnikow bo kinbote, fir, slamazar i pare innych to rozne
    jaznie tego samego osobnika. Nie widzialem, bo watki z firem mam
    kilowane z podwatkami, niestety czasami wyplywaja.

    Moge poznac powod?

    Poza tym swoje "zadanko" opublikowal Kolega 16 stycznia o 0:03,
    odpowiedz wyslalem tego samego dnia o 22:00. Do KF mnie Kolega wrzucil
    podbno 30. A wiec przez 14 dni nie ustosunkowal sie do odpowiedzi.

    > Nei wiem czy bedzie w stanie. Wiem ze bez Teorii Pola nie bedzie w
    > stanie.
    "Wie" Kolega na takiej samej zasadzie jak koncerny "wiedza", ze ich
    DRM projektowali fachowcy z certyfikatami, wiec nie zlamie ich w swoim
    domu zaden student-samouk. Takie DRMy wytrzymuja zazwyczaj jeden...dwa
    dni.

    Jestem przekonany, ze max kilka osob bedzie w stanie. I to tych osob,
    ktore bylyby w stanie to zorobic bez tego przedmiotu a z dobra ksiazka
    do niego. Reszta uczyla sie schematow i rozwiazywania zadan a nie
    ROZUMIENIA.

    Btw: Znam osobę, ktora teorii pola nie miala, a zaprojktowane i
    wykonane przez nia uklady bluetooth jakos nic sobie z tego nie robia i
    dzialaja. IPhone projektowali za to najlepsi specjalisci a problemy z
    zasiegiem staly sie legendarne. - ot 2 rozne jednostkowe przypadki.

    > jak zas idzie "uzywanei specjalnego oprogramwoania".... Gdy uczylem
    > Teorii Obwodow na pewnym uniwersytecie, uzywano tam wlasnie
    > "specjalnego oprogramowania" zamiast uczyc studentow prawa Ohma. W
    > celach eksperymentalnych wprowadzilem blad do tego programu, w efekcie
    > czego prosty dzielnik napiecia zlozony z dwoch szeregowo polaczanych
    > rezystorow i baterii generowal na wyjsciu napiecie WIEKSZE niz
    > baterii. Na 300 osob cos z 5 zauwazylo ze cos jest nei w porzadku.
    A na jakiem etapie byli ci studenci? Mieli dosc czasu, zeby sie
    nauczyc jakie wyniki sa spodziewane? czy to byl ich pierwszy
    kontakt(co sugeruje dzielnik rezystorowy)?

    > Zeby korzystac ze wsparcia komputerowego, tzreba NAJPIERW wiedziec
    > dokladnei so sie robi. Bo komputer to tylko liczydlo. Ktore jest tak
    > madre jak madry jest jego uzytkownik. Albo tak glupi

    Ale to nie znaczy, ze trzeba ta szczegolowa wiedze poznac na
    stosunkowo ogolnym kierunku studiow.Jak bedzie potrzebne to materialu
    z semestru studiow mozna sie NAUCZYC (a nie zakuc) w 3-4 tygodnie.