    From: " " <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: Test porównawczy języków programowania
    Date: Fri, 7 Jan 2011 17:54:07 +0000 (UTC)

    Stachu 'Dozzie' K. <d...@g...eat.some.screws.spammer.invalid> napisał(a):

    > Eeee... Nie?
    >
    > Bo
    > 1) Java, nie C++
    > 2) kiepsko znają
    > 3) produkowane systemy są zbyt skomplikowane i brakuje im
    > dokumentacji, bo "przecież rozumiemy swój kod"
    > Wszystkie trzy wzięte z życia w Lukas Banku.

    Ale ja mowie o bankach inwestycyjnych z City. Nie obraz sie, ale Twoje
    doswiadczenia z Lukas Banku maja sie do tego nijak.

    Generalnie: zasada "biedne bo polskie" czesto sie sprawdza, widac tutaj rowniez.

    > Eeee... Nie?
    >
    > Lukas to ja nie wiem czemu jeszcze się nie rozsypał, takim kodem
    > dysponuje. To chyba zasługa działu QA (testerów, znaczy się), który
    > zresztą mają ponoć naprawdę dobry.

    Lukas, Lukas - co ma do tego Lukas?

    > .
    >
    > Ale niech przynajmniej zostanie nauczony, a nie od razu się za kod
    > zabiera. That's the point.

    I takie jest podejscie.

    > Kod który obsługuje przelewy międzybankowe chodzi na zwykłym blaszaku
    > z Media Marktu. Żeby ten blaszak nie wysiadł administratorzy stają na
    > głowie opracowując domowe sposoby utrzymania go w ruchu (innych się nie
    > da stosować), bo jakiś kretyn nie potrafił zaprojektować protokołu
    > i softu.

    Czy w Polsce jest jakis nadzor bankowy? przeciez to pewnie lamie prawo UE.
    Polskie banki nie ubiegaja sie o certyfikaty typu SAS-70, ktore by wykluczyly
    takie kwiatki?

    Pytam bo pracowalem w tej branzy tylko w Londynie, i to o czym mi mowisz "w
    pale sie nie miesci".

    KK