  • Data: 2011-01-12 09:30:11
    Temat: Re: Test porównawczy języków programowania
    Od: Andrzej Jarzabek <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Jan 12, 7:19 am, Tomasz Kaczanowski
    <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> wrote:

    > Tak - szczególnie to widać, jak działa to w przypadku lekarzy, tudzież
    > sędziów.... Nie działa.

    Działa. Certyfikowani lekarze leczą znacznie skuteczniej niż szamani
    czy inni bioenergoterapeuci, a społeczności, w których sądzą sędziowie
    po studiach są znacznie bezpieczniejsze od tych, gdzie sądzą np.
    wodzowie plemion.

    > Ja wolę nie interesować się, czy ktoś zdobył
    > ileś tam certyfikatów, tylko przygotować własne testy i zweryfikować
    > wiedzę samodzielnie.

    Jak lecisz samolotem pasażerskim, to przygotowujesz testy i
    samodzielnie sprawdzasz jego stan techniczny i umiejętności pilota?
    Jak zakładasz konto w banku, to samodzielnie robisz tam audyt?
    Jak jesteś chory, to samodzielnie sprawdzasz umiejętności lekarzy i
    jakość sprzętu medycznego?