  • Data: 2009-06-01 14:06:16
    Temat: Re: Test Throttle Rocker
    Od: "All" <a...@p...not.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Alti" w news:gvupbr$6le$1@inews.gazeta.pl...

    /.../

    >> http://www.wirall.net/m/5167_Throttle_Rocker.JPG
    >> http://www.wirall.net/m/5168_Throttle_Rocker.JPG

    > Nie ma napisu więc chujnia ;-)

    Tak tak, wiem ;).
    Zrobienie napisu - np. SWORAM - będzie kosztowne...
    W razie czego można kupić gotowy.

    Co do materiału - to nie jest spienione PCW. Materiał jest twardy
    i sztywny, a nawet "trudnołamliwy" (tak gdzieś 2 w skali Mohsa).
    Jak się nazywa? Z pewnością inaczej niż w czasach, z ktorych
    pochodzi znany mi egzemplarz. Nie mam pojęcia jak sie nazywa,
    ale pomysł z firmami reklamowymi może być dobry.
    Trzeba sprawdzić.

    > Wojtek

    All
    KLE500 (Klara)

    P.S.
    XII SWORAM 6.06.2009 (sobota) [http://www.wirall.net/sworam]
    Jelenia Góra - Frydlant - Jablonec n.Jizerou - Szklarska Poręba - J.G.

    Stronka napisana na kolanie, bo mało czasu jest - będzie się poprawiać.
    http://www.wirall.net/sworam