  • Data: 2009-06-01 11:06:58
    Temat: Re: Test Throttle Rocker
    Od: "Dudas" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Vir" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:gvtpa9$fbi$1@news.onet.pl...
    > Throttle Rocker, czyli plastikowa podkładka pod dłoń zakładana na manetkę
    > gazu.

    Witam

    Ja mam od kilku lat i chetnie uzywam tego dynksa (to akurat inna wersja,
    ciensza niz z linku Tytusa):

    http://tnij.org/dh9c

    http://www.louis.de/_40f849c92c3de911fc6912578e7a1f2
    4fa/index.php?topic=artnr_gr&article_context=detail&
    grwgr=460&wgr=343&list_total=4&anzeige=0&artnr_gr=10
    019598

    Jednak, dla mnie ma to sens tylko w dalekiej trasie, zwlaszcza na nudnej
    autostradzie. W miescie da sie, na kretej drodze rowniez, ale wole bez.

    Tak jak juz bylo mowione, dziala to na zasadzie samozacisku, wiec krecac w
    druga strone latwo daje sie ustawic odpowiednia wysokosc dynksa, a co za tym
    idzie - predkosc jazdy np. na autostradzie.

    Duzy plus w czasie takiej jazdy, to przede wszystkim mozliwosc jazdy bez
    zaciskania palcy na manetce, to bardzo duzo daje, nie cierpnie i jest
    wygodnie.

    To ze jest to nie tak bardzo rozbudowana wersja ma swoje zalety - ja
    mieszcze dlon na manetce obok dynksa i moge normalnie trzymac manetke.

    Pozdrawiam

    Dudas
    CBR100F, VT500C