  • Data: 2009-06-07 07:50:18
    Temat: Re: Test Throttle Rocker
    Od: "All" <a...@p...not.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "zbigi" w news:h0dmle$kmk$2@news.onet.pl...
    /.../

    > Jasio napisał(a):
    /.../
> [...]
    łatwodostępnych materiałów to można wykonać z
    /.../
    > Ale ciezko zalozyc na minetke po stwardnieniu ;)

    Otuszz to :). Ale każde myślenie dobre, więc i pomysł z modeliną
    ma swoje walory ;).

    Powiem oprzy okazji, że mój patent materiałowy i w ogóle, na ten
    piekielny throttl erocker jest aktualnie testowany i mogę już podzielić
    się pierwszymi wnioskami. Tym bardziej, że wczoraj pięknie wykonano
    XII SWORAM, z której to imprezy za dzień za chwilę będzie relacja.
    Więc TRocker, jak się można spodziewać, wymaga przyzwyczajenia
    kierownika. Na pierwszych 100 km zdarzyło mi się dwa razy, małe
    i niegroźne, ale poza kontrolą dodanie gazu. Na pozostałych 300 kilometrach
    nic takiego juz nie wystąpiło a samo urządzenie "przestało być zauważalne".
    I to chyba dobry znak. Jest wygoda - dłoń "męczy się" mniej, choć i tę tezę
    trzeba sprawdzić wracając do jazdy bez ThrotleRa (jakoś nie pamiętam,
    by ręka na gołej manetce mi się męczyła :)...

    > pozdrrrrowienia i... do zobaczenia na szlaku :)
    > zbigi [@:zbiegusek na wirtualnej polsce w domenie pl]

    Do zobaczenia na Bobrowym.
    Ale wcześniej zrobimy jeszcze XIII SWORAM - 13-go czerwca, w sobotę :)!!

    --
    All - KLE500 (Klara)
    XII SWORAM 6 czerwca 2009 - wykonany, relacja w przygotowaniu