  • Data: 2009-09-11 16:52:26
    Temat: Re: Test M9
    Od: XX YY <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    >Zobacz co dostałem:

    tylko sie nie poplacz , albo co gorzej nie posiusiaj sie do pampersa.

    oto cytat z twojej wypowiedzi .

    " Wiesz co nawet nie zamierzam cytować twoich hasełek żywcem wyjętych
    katalogu. Cóż wypowiedź Mike jest 1000% bardziej merytoryczna niż
    nawet
    zbiór tysięcy Twoich postów. Nie żyłeś w tamtej rzeczywistości i nie
    wiesz jaka była sytuacja na rynku wtórnym, jak zwykle gdybasz"

    ja moge powtorzyc po raz wtory :
    leica znalazla uznanie i zastosowanie wsrod fotografow zawodowych ze
    wzgledu na cicha prace migawki - bezwstrzasowa, wspaniala optyke ,
    male wymiary ,lekkosc , niezawodnosc,

    ten aparat wyrabial bez lampy blyskowej tam gdzie srl- wysiadaly.
    wowczas na 800 iso mozna bylo robic tym aparatem zdjecia reki na
    czasach i do 1/^10 sek w dosc marnych warunkach .
    to dawalo dyskrecje.
    brak wirujacego lustra , miekka pionowo przebiegajaca migawka
    plocienna pozwlalal na takie dlugie czasy nasw bez poruszenia.

    Emki byly drozsze od R i wiele innych srl -w - nie mialy takiego
    szerokiego zestawu wymiennej optyki , nie byly tak uniwersalne jak
    srl a jednak mimo ze drozsze je stosowano.
    wlasnie z tego jednego jedynego wzgledu - dyskrecja pracy , wspaniala
    jasna optyka , mozliwosc robienia zdjec w naturalnym oswietlniu -
    wszedzie tam gdzie fotografowoi zalezalo by swoja obecnoscia i
    aparatem nie rzucac sie w oczy otoczeniu. Robiac emka miales niemal
    pewnosc ze w tych warunkach lepiej technicznie sie nie dalo.

    i teraz zestaw moja wypowiedz z twoja cytowana tutaj powyzej.

    nie diw sie ze odpowiadam jak odpowiadam , gdyz cos takiego jak
    odpowiedziales moze napisac tylko ktos , kto kompletnie nie wie o czym
    pisze w aspekcie leici.
    a powolywanie sie na kogos tam , choc przeciwko powolywaniu sie na
    kogos nic nie mozna miec , w tym przypadku jest zupelnie bez sensu.

    to co z tego ze twoj expert raz fotorafowal lustrzem raz lunetka
    wynikaloby ze leica nie byla taka jak ja opisalem ?

    zastanow sie choc przez chwile nad tym co piszesz , zanim zaczniesz
    sie czepiac nie wiadomo o co.