  • Data: 2018-02-12 09:53:49
    Temat: Re: Tesla leci w kosmos.
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 12.02.2018 o 09:42, Janusz pisze:

    > No jak widać to jednak nie za darmo, nawet ich nie było stać.

    Podobnie jak na fachowców.

    > Dałoby ale by pewnie za drogo było,

    Sądzę, że taniej niż z załogą. Załoga tania nie jest, zwłaszcza jak w
    przypadku amerykanów co 20 ginęła.

    > z załogą to jeszcze trochę
    > eksperymentów
    > przy okazji można było zrobić.

    Od eksperymentów to oni mieli stację kosmiczną - w przeciwieństwie do
    amerykanów, co biedaeksperymenty musieli robić na szybko w wahadłowcach.

    > Wiem o tym, ale piszę co wtedy było na topie, nie zapominając o amigach.

    Ale to dalej zupełnie co innego. Z tego co pamiętam w wahadłowcu było 6
    redundantnych głównych komputerów. AP-101 OIDP - to nawet peocesora nie
    mialo, tylko ze scalaków było poskładane.

    > No jak widać nie były za free, a padli bo gospodarka do dupy i Regan
    > który dokręcił im śrubę w wyścigu zbrojeń.

    Naukowcy i technicy też nie są za darmo. Nawet jak im gówno płasz, to na
    drzewach nei rosną.

    Shrek