  • Data: 2018-02-12 19:14:19
    Temat: Re: Tesla leci w kosmos.
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Robert Wańkowski" <r...@w...pl> wrote in message
    news:5a809f02$0$667$65785112@news.neostrada.pl...
    > Miałem na myśli nie komercyjne możliwości, które sprzedają, ale to co
    > osiągnęli.
    > Teoretycznie potrafi. Czyż nie?
    > https://www.tesla.com/en_GB/videos/autopilot-self-dr
    iving-hardware-neighborhood-short?redirect=no

    Nie wiemy ile potrafi bo z tego krótkiego filmiku niewiele wynika.
    Istotne jest przecież ile razy system się zatnie na czymś, czego
    nie zna, ile razy zrobi pomyłkę czy czego nie zobaczy...
    Nie bazowałbym na krótkim filmiku wybranym przez producenta.
    Nie bez powodu obiecywana przez Muska od 2 lat wyprawa
    od wybrzeża do wybrzeża bez udziału kierowcy jest odwlekana
    już któryś raz z kolei...