-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!peer01.am4!peer.am4.highwinds-media.com!peer04.fr7!futter-mich.highwinds-
media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostr
ada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Subject: Re: Tesla: ceremonia przekazania pierwszej 30-tki samochodów pracownikom
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <olh1f8$5gi$1@dont-email.me> <olra3k$ia3$2@dont-email.me>
<5981d85e$0$644$65785112@news.neostrada.pl> <olsmd6$p71$1@dont-email.me>
<5981e81a$0$5148$65785112@news.neostrada.pl> <olsr5s$6pn$1@dont-email.me>
<59820fbc$0$663$65785112@news.neostrada.pl> <oltmml$9bm$1@dont-email.me>
<5982d874$0$641$65785112@news.neostrada.pl> <olvhf9$i0b$2@dont-email.me>
<598356de$0$5159$65785112@news.neostrada.pl> <om0slb$tlh$1@dont-email.me>
From: "T." <k...@i...pl>
Date: Fri, 4 Aug 2017 10:55:31 +0200
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
Thunderbird/52.2.1
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <om0slb$tlh$1@dont-email.me>
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Language: pl
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 58
Message-ID: <59843686$0$15200$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.6.56.61
X-Trace: 1501836934 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 15200 83.6.56.61:54512
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Body-CRC: 599139240
X-Received-Bytes: 4467
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2612001
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2017-08-04 o 06:24, Pszemol pisze:
> "T." <k...@i...pl> wrote in message
> news:598356de$0$5159$65785112@news.neostrada.pl...
>>>>> Ale mówisz o tych tasiemkach rezystywnych między warstwami szkła?
>>>>> Takie ogrzewające dół szyby jak w przypadku całej powierzchni tylnej?
>>>>
>>>> Zasada jest właśnie taka, ale nie są to tasiemki, ale bardzo cienkie
>>>> druciki między warstwami szyby na całej jej powierzchni (poza
>>>> marginesami). Jak się skupi wzrok na samej szybie to je widać, a tak to
>>>> są na tyle cienkie, że nie są zauważalne. Żeby je zobaczyć trzeba się
>>>> dobrze przyjrzeć. VW ma jakiś inny patent - folię grzejną między
>>>> warstwami szyby.
>>>> To wygląda mniej więcej tak (to bardzo duże powiększenie - jak
>>>> wspomniałem te druciki są praktycznie niewidoczne):
>>>> http://tinyurl.com/y7lygeem
>>>
>>> Cool.
>>
>> Wstawiłem zdjęcie na https://zapodaj.net/9ab79651e384b.jpg.html
>> Dla porównania - ta etykieta ma bok 6 cm. Zdjęcie na tle białej kartki
>> robione od zewnątrz.
>
> W naszej firmie używamy w naszym produkcie takiego ekranu
> dotykowego (pojemnościowego) który ma takie druciki za szybą.
> Niestety przy odpowiednim oświetleniu mocnymi promieniami
> Słońca jednak te druciki widać i odbijają światło.
> Firma produkująca te ekrany dotykowe oferuje dwie wersje:
> druciki miedziane (surowe) i druciki miedziane oksydowane
> na czarno... W zależności od zastosowania ekranu można wybrać
> te jasne, niewidoczne w świetle przechodzącym, na jasnym tle LCD
> lub te ciemne, które lepiej tłumią światło odbite (brak odblasków
> od matowej, czarnej powierzchni drucików) ale są widoczne
> na tle jasno świecącego LCD wypełnionego dużą ilością białego...
>
> Ciekawi mnie jak taka szyba samochodowa będzie się sprawować
> w upalne południe, gdy Słońce masz wysoko na niebie, nad autem,
> czy nie będzie tych drucików widać...
>
>> Zapewne możesz gdzieś podejść do salonu Forda i obejrzeć
>> - jeśli taki tam mają, a pewnie mają, bo zimy też tam są :-)
>
> Nie wiem czy oferują w ogóle taką opcję w USA.
> Zimy mamy niezłe w rejonie Chicago, ale więcej samochodów
> z pakietem zimowym oferowane jest oczywiście w Kanadzie.
> Co to za Forda masz? Który model/rocznik?
U mnie te druciki są ewidentnie stalowe (tzn. koloru szarego).
Nie przeszkadzają w ogóle, bo wzrok się "fokusuje" daleko za szybą. No
chyba że spojrzysz bezpośrednio na szybę. Spróbuj zrobić zdjęcie przez
zwykłą siatkę ogrodzeniową z ustawioną ostrością dalej. Albo spojrzyj
przez firankę z okno - nie będziesz dostrzegał firanki, jedynie obraz
będzie nieco zamglony.
Mam Forda Mondeo MKIII rocznik 2005. Produkcja GB (przynajmniej yako
rzecze VIN).
A wracając do meritum - to genialny wynalazek. Ani para ani lód nie
straszny - żadnej grubosci, po jesli jest gruba warstwa po minucie
całość spływa. :-)
T.
Następne wpisy z tego wątku
- 04.08.17 11:04 T.
- 04.08.17 11:24 J.F.
- 04.08.17 12:35 masti
- 04.08.17 14:40 J.F.
- 04.08.17 14:09 Pszemol
- 04.08.17 14:12 Pszemol
- 04.08.17 17:52 re
- 04.08.17 20:57 Pszemol
- 05.08.17 00:51 Pszemol
- 05.08.17 04:12 Zenek Kapelinder
- 05.08.17 04:29 Zenek Kapelinder
- 05.08.17 05:02 Pszemol
- 05.08.17 05:02 Pszemol
- 05.08.17 13:54 Pszemol
- 06.08.17 14:08 Shrek
Najnowsze wątki z tej grupy
- piszę list do św Mikołaja
- czyste powietrze
- Planeta płonie
- zginął podczas zmiany kól
- Diesel spłonął :-)
- Re: Diesel spłonął :-)
- Dlaczego pratkowcy szukają hoteli na trasie?
- Dzień jak codzień
- Holowanie
- Kopidół
- Pierwsze Twizy :D
- Kolejny pożar
- Walka o prad :D
- jakie klocki do elektryka?
- Czym jeździ Myjk
Najnowsze wątki
- 2024-11-02 piszę list do św Mikołaja
- 2024-11-01 karta SIM nie działa w konkretnym smartfonie.
- 2024-11-01 Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- 2024-11-01 Warszawa => Expert Recruiter 360 <=
- 2024-11-01 Warszawa => Technical Leader (Java Background) <=
- 2024-11-01 Warszawa => Account Manager - Usługi rekrutacyjne <=
- 2024-11-01 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-11-01 Warszawa => Programista Dynamics 365 CRM <=
- 2024-11-01 Warszawa => Dynamics 365 CRM Developer <=
- 2024-11-01 Warszawa => Junior Rekruter <=
- 2024-11-01 Chrzanów => Specjalista ds. PR Produktowego <=
- 2024-11-01 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-11-01 Łódź => Frontend Engineer (Three.js) <=
- 2024-11-01 Warszawa => Junior Rekruter <=
- 2024-11-01 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=