  • 1. Data: 2015-12-29 19:56:07
    Temat: Re: Tesla S, autopilot jest całkiem niezły na tym video
    Od: ZIWK <w...@o...pl>

    W dniu 2015-12-29 o 19:20, Pszemol pisze:
    > http://bigthink.com/ideafeed/watch-as-teslas-autopil
    ot-saves-a-driver-from-disaster

    Szkoda, że reszta autka jest zwalona maksymalnie :(
    Miałem okazję jechać tym :) jako pasażer i na krótkiej trasie :( ...
    1 - auto o nowatorskiej konstrukcji i budowie, zostało całkowicie
    zniszczone tradycyjnym do bólu nadwoziem, które w żaden sposób nie
    wyróżnia się z tłumu - tak samo by wyglądało ze znaczkiem
    Audi/Maserati/"cokolwiek innego 4 drzwiowego ze sportowym zacięciem"...
    2 - silnikowo - rzeczywiście wgniata w fotel - tą moc i moment
    rzeczywiście czuć...
    3 - zawieszenie - t r a g e d i a - bardziej komfortowe bywały taczki (z
    żelaznym kółkiem) i wozy drabiniaste. Czuć każdą nierówność i zmarszczkę
    na bawarskiej (bo tam to było) drodze.
    4 - wnętrze - upakowane elektroniką do bólu - zamiast zegarów
    wyświetlacz - być może z trybem nocnym (kamera?) - być może
    konfigurowalny... właściciel jeszcze nie doszedł do połowy 1 tomu
    instrukcji ;)
    5 - smaczek jutra ;) - Dla poprawy aerodynamiki zewnętrzne klamki są
    chowane. Ponieważ dostęp jest "keyless" więc dla kierowcy nie ma
    problemu. Ale przy chęci zabrania pasażera z chodnika już jest
    ciekawiej: Aby wysunąć klamki należy z "tablecika" p.o. środkowej
    konsoli (chyba 22", pełen ikonek symboli obrazków itp. gówna skutecznie
    rozpraszającego kierowcę) należy wybrać i uruchomić odpowiednią
    aplikację i już się klamki wysuną i już można drzwi otworzyć i wsiąść do
    środka ;)
    W tym nawale nowoczesności wewnętrzne klamki wyglądają staroświecko i
    wręcz nieprzyzwoicie - pochodzą jak ze Skody - Favorit oczywiście ;) .

  • 2. Data: 2015-12-30 00:09:28
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "ZIWK" <w...@o...pl> wrote in message news:n5ukr8$qu6$1@dont-email.me...
> [...]
    > wyróżnia się z tłumu - tak samo by wyglądało ze znaczkiem
    > Audi/Maserati/"cokolwiek innego 4 drzwiowego ze sportowym zacięciem"...

    Czym jeździłeś sportowym?

> [...]
    > żelaznym kółkiem) i wozy drabiniaste. Czuć każdą nierówność
    > i zmarszczkę na bawarskiej (bo tam to było) drodze.

    Do czego porównujesz?

> [...]
    > wyświetlacz - być może z trybem nocnym (kamera?) - być może
    > konfigurowalny... właściciel jeszcze nie doszedł do połowy 1 tomu

    Tak, jest 17 calowy wyświetlacz ZAMIAST guzików i pokręteł.
    Konfigurowalny do bólu. Nie wiedziałem że jest jakaś instrukcja...
    Dzisiaj takie rzeczy powinny być do obmacania bez instrukcji.

> [...]
    > kierowcę) należy wybrać i uruchomić odpowiednią aplikację i już się klamki
    > wysuną i już można drzwi otworzyć i wsiąść do środka ;)

    Ile masz lat? Pytam z czystej ciekawości... I ile ma lat właściciel auta?

    > W tym nawale nowoczesności wewnętrzne klamki wyglądają staroświecko i
    > wręcz nieprzyzwoicie - pochodzą jak ze Skody - Favorit oczywiście ;) .

    Nie zauważyłem :-) Przyglądnę się przy okazji... :-)

  • 3. Data: 2015-12-30 08:57:30
    Od: kosmos <a...@u...pl>

    W dniu 2015-12-30 o 00:09, Pszemol pisze:

    > Do czego porównujesz?

    No przecież wyraźnie jest napisane - do taczki i wozu drabiniastego. I
    auto wypada gorzej.

  • 4. Data: 2015-12-30 15:19:58
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "kosmos" <a...@u...pl> wrote in message

    > No przecież wyraźnie jest napisane - do taczki i wozu drabiniastego.
    > I auto wypada gorzej.

    A no tak, to przepraszam :-)

  • 5. Data: 2015-12-31 14:50:40
    Od: ZIWK <w...@o...pl>

    > Czym jeździłeś sportowym?
    W zasadzie niczym - mam inne wymagania i oczekiwania co do auta.

    > Do czego porównujesz?
    Xantia Activa na naszych powiatówkach i gminnych patchworkach :)

> [...]
    > Dzisiaj takie rzeczy powinny być do obmacania bez instrukcji.

    > Ile masz lat? Pytam z czystej ciekawości... I ile ma lat właściciel auta?
    Ja jestem małolatem przed 50... Właściciel podobnie...

  • 6. Data: 2015-12-31 23:59:44
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "ZIWK" <w...@o...pl> wrote in message news:n63bmh$avh$1@dont-email.me...

    > W zasadzie niczym - mam inne wymagania i oczekiwania co do auta.

    I dlatego jesteś zaskoczony normalnym w takim aucie twardym zawieszeniem.

    > Xantia Activa na naszych powiatówkach i gminnych patchworkach :)

    Czyli kołysząca się łajba ;-)

    Weź poszukaj jakiegoś popularnego wszędzie Audi TT - poczujesz
    twarde zawieszenie i powiesz nam wtedy jak się jeździło Teslą S...

    > Ja jestem małolatem przed 50... Właściciel podobnie...

    No to nie masz wymówki - musz te rzeczy umieć obmacać...
    Co innego jak miałbyś >70 ;-)

    A GUI było po angielsku? Może z obcą jęźiką nie ten teges?

  • 7. Data: 2016-01-01 01:43:46
    Od: ZIWK <w...@o...pl>

    W dniu 2015-12-31 o 23:59, Pszemol pisze:

    > I dlatego jesteś zaskoczony normalnym w takim aucie twardym zawieszeniem.
    Twardym - i przenoszącym na kierowcę KAŻDĄ nierówność :( - dla mnie
    daleko poza tym, czego oczekuję.

    > Czyli kołysząca się łajba ;-)
    Zapewne mylisz sobie komfortową, zwykłą Xantię z zawieszeniem
    hydro-pneumatycznym (nawet Hydracive II - z regulowaną sztywnością) z
    zupełnie innym autem - Xantia Activa.
    Ta ostatnia z zawieszeniem AKTYWNYM - czyli nie tylko sztywność jest
    regulowana, ale też pod kontrolą elektroniki są przechyły nadwozia :)

    > Weź poszukaj jakiegoś popularnego wszędzie Audi TT - poczujesz
    > twarde zawieszenie i powiesz nam wtedy jak się jeździło Teslą S...
    Tu nie chodzi o resory teownika 40mm i amortyzatory z bukowych klocków,
    tylko o realne branie podłoża i trzymanie się drogi, szczególnie w
    zakrętach.
    To na prawdę da się zrobić inaczej niż w gokarcie.
    A "sportowa" TT-ka to może udawać sportowy samochód pod dyskoteką w
    Koziej Wólce - ale na drodze, szczególnie krętej do Activy nie ma szansy
    się zbliżyć.
    Nie bez powodu zawieszenie aktywne zostało zakazane np. w Formule 1 -
    przyczepność w zakrętach osiągana dzięki temu przekraczała fizyczną
    wytrzymałość kierowców.

    > No to nie masz wymówki - musz te rzeczy umieć obmacać...
    > Co innego jak miałbyś >70 ;-)
    Jestem konserwatywny - zamiast klikania w ikonki wolę pod ręką fizyczny
    przycisk/dźwignię/pokrętło... Po kształcie wiem co mam pod palcami i
    czuję czy zadziałał, czy nie... Bez spoglądania i odrywania wzroku od
    drogi w poszukiwaniu ikonki w 7 rzędzie 3 pod-menu...

    > A GUI było po angielsku? Może z obcą jęźiką nie ten teges?
    GUI Szprechane - jak i właściciel :)

  • 8. Data: 2016-01-01 02:05:02
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2015-12-31 23:59, Pszemol wrote:

    > Czyli kołysząca się łajba ;-)

    co napisałeś świadczy, że nawet nie słyszałeś o tej wersji Xantii (i nie
    odróżnułbyś jej na ulicy jak 99% osób :)

  • 9. Data: 2016-01-01 02:07:09
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2015-12-31 23:59, Pszemol wrote:

    > Czyli kołysząca się łajba ;-)

    co napisałeś świadczy, że nawet nie słyszałeś o tej wersji Xantii (i nie
    odróżniłbyś jej na ulicy jak 99% osób :)
    (Audi TT to jest pierdziółka zamiatająca lusterkami asfalt na zakrętach
    przy X.Activie ;)

    Wszystkiego naj w 2016!

  • 10. Data: 2016-01-01 08:50:07
    Od: Iguan_007 <i...@g...com>

    On Friday, January 1, 2016 at 10:43:44 AM UTC+10, ZIWK wrote:

> [...]
    > czuję czy zadziałał, czy nie... Bez spoglądania i odrywania wzroku od
    > drogi w poszukiwaniu ikonki w 7 rzędzie 3 pod-menu...

    No i z tego co na szybko wygooglalem to masz i taka opcje - drzwi pasazera mozna
    otworzyc albo klikajac w panel albo naciskajac dzwignie zmiany "biegow".

    Pozdrawiam,
    Iguan

    --
    Tu i tam: