  • Data: 2016-01-01 01:43:46
    Temat: Re: Tesla S, autopilot jest całkiem niezły na tym video
    Od: ZIWK <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-12-31 o 23:59, Pszemol pisze:

    > I dlatego jesteś zaskoczony normalnym w takim aucie twardym zawieszeniem.
    Twardym - i przenoszącym na kierowcę KAŻDĄ nierówność :( - dla mnie
    daleko poza tym, czego oczekuję.

    > Czyli kołysząca się łajba ;-)
    Zapewne mylisz sobie komfortową, zwykłą Xantię z zawieszeniem
    hydro-pneumatycznym (nawet Hydracive II - z regulowaną sztywnością) z
    zupełnie innym autem - Xantia Activa.
    Ta ostatnia z zawieszeniem AKTYWNYM - czyli nie tylko sztywność jest
    regulowana, ale też pod kontrolą elektroniki są przechyły nadwozia :)

    > Weź poszukaj jakiegoś popularnego wszędzie Audi TT - poczujesz
    > twarde zawieszenie i powiesz nam wtedy jak się jeździło Teslą S...
    Tu nie chodzi o resory teownika 40mm i amortyzatory z bukowych klocków,
    tylko o realne branie podłoża i trzymanie się drogi, szczególnie w
    zakrętach.
    To na prawdę da się zrobić inaczej niż w gokarcie.
    A "sportowa" TT-ka to może udawać sportowy samochód pod dyskoteką w
    Koziej Wólce - ale na drodze, szczególnie krętej do Activy nie ma szansy
    się zbliżyć.
    Nie bez powodu zawieszenie aktywne zostało zakazane np. w Formule 1 -
    przyczepność w zakrętach osiągana dzięki temu przekraczała fizyczną
    wytrzymałość kierowców.

    > No to nie masz wymówki - musz te rzeczy umieć obmacać...
    > Co innego jak miałbyś >70 ;-)
    Jestem konserwatywny - zamiast klikania w ikonki wolę pod ręką fizyczny
    przycisk/dźwignię/pokrętło... Po kształcie wiem co mam pod palcami i
    czuję czy zadziałał, czy nie... Bez spoglądania i odrywania wzroku od
    drogi w poszukiwaniu ikonki w 7 rzędzie 3 pod-menu...

    > A GUI było po angielsku? Może z obcą jęźiką nie ten teges?
    GUI Szprechane - jak i właściciel :)