  • 31. Data: 2017-10-07 13:50:59
    Temat: Re: Tesla - Model 3 - rozczarowujące liczby.
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com> wrote:

    > bardziej chodzi o aso - chcialbys zeby po przyjezdzie na naprawe
    > gwarancyjna pracownik stwierdzil ze niby cos tam slyszal, ale takie auto
    > widzi pierwszy raz wiec poprobuje i "bedzie pan zadowolony"?

    ASO w klasycznym tego słowa nie będzie.
    Tesla nie operuje poprzez sięć niezależnych od niej sieci stacji obsługi -
    wszystko chcą robić samodzielnie: sprzedażą i naprawą zajmuje się Tesla.
    Zero pośredników w postaci niezależnych salonów sprzedaży czy ASO. Ma to
    dobre i złe strony, jak wszystko.

  • 32. Data: 2017-10-07 15:37:17
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 6 Oct 2017 20:56:26 -0000 (UTC), Pszemol <P...@P...com>
    wrote:
    > No to pisałem już o bankructwie. A rezygnacja to jednak cos innego.

    Pisząc rezygnacja miałem na myśli każdy przypadek poza rezygnacją
    klienta. Również bankructwo Tesli. Czy zatem te przedpłaty wejdą w
    masę upadłościową Tesli?

    --
    Marek

  • 33. Data: 2017-10-07 16:13:19
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Marek" <f...@f...com> wrote in message

    > Pisząc rezygnacja miałem na myśli każdy przypadek poza rezygnacją klienta.
    > Również bankructwo Tesli. Czy zatem te przedpłaty wejdą w masę
    > upadłościową Tesli?

    Nie znam tematu od tej strony. Gdyby Tesla zbankrutowała
    to z pewnością nie zobaczę tego swojego $1000 USD.
    Ale już o nim dawno i tak zapomniałem, przecież to był 31 marzec 2016 :-)

  • 34. Data: 2017-10-07 16:51:15
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2017-10-07 08:29, p...@g...com wrote:
    > Nonsens.
    ale zrozumiales o czym mowimy czy trzeba ci rozrysowac kredkami swiecowymi?

  • 35. Data: 2017-10-07 16:54:41
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2017-10-07 13:50, Pszemol wrote:

    > ASO w klasycznym tego słowa nie będzie.

    wiec bedzie jeszcze dorzej skoro chca sami wszystko stawiac od zera

    i pewnie bedzie mozna sie tez spodziewac konkretnych kolejek

  • 36. Data: 2017-10-07 19:44:14
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com> wrote in message

    > wiec bedzie jeszcze dorzej skoro chca sami wszystko stawiac od zera
    >
    > i pewnie bedzie mozna sie tez spodziewac konkretnych kolejek

    Dokładnie to chciałem napisać.

  • 37. Data: 2017-10-07 21:39:39
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 07.10.2017 o 11:46, Budzik pisze:
    > Użytkownik ddddddddddddd d...@f...pl ...

    > Mechanik u ktorego czesto robie samochód mieszka w sporej willi, pracuje
    > jedyny w rodzinie utrzmujac siebie, zone i dzieci, kilka razy w roku
    > jedzie na wakacje (narty, wakacje letnie), jezdzi tylko nowymi autami z
    > salonu itd.
    > Mowisz ze mało zarabia...? Hmm...

    kiedy się dorobił tej willi? Kiedy zbudował dużą firmę (bo rozumiem, że
    sam na tym warsztacie nie jest)? Jego pracownicy też jeżdżą tylko w
    miarę nowymi samochodami i mieszkają w willach? Niesamowite ;)
    Trochę uogólniłem w poprzednim poście (branży mechaników nie znam) ale
    wydaje mi się, że wszędzie wygląda to podobnie.
    Sam zostawiłem firmę po 12 latach jej prowadzenia, mimo że mogłem nadal
    zarabiać tyle, że "mieszkałbym w willi i jeździł nowymi samochodami" -
    ale nie taki miałem cel 12 lat temu (znaczy taki też, ale dodatkowo
    chciałem stworzyć stanowiska pracy na jakich sam chciałbym pracować - i
    okazało się, że jak zapłacę pracownikowi tyle ile powinien zarabiać na
    danym stanowisku, to mnie już na tą willę i auto stać nie będzie...)

    Łukasz

  • 38. Data: 2017-10-07 22:18:55
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik ddddddddddddd d...@f...pl ...

    > kiedy się dorobił tej willi? Kiedy zbudował dużą firmę (bo rozumiem,
    > że sam na tym warsztacie nie jest)?

    Pracuje sam, dorobił sie pewnie jakis czas temu bo warsztat prowadzi
    conajmniej od 90 roku.
    Ale widac, ze zyje na przyzwoitym poziomie.
    Ma renome, jest najdrozszy w okolicy a zapisac sie ciezko.
    Terminy po tydzien dwa naprzód.

> [...]
    > chciałbym pracować - i okazało się, że jak zapłacę pracownikowi tyle
    > ile powinien zarabiać na danym stanowisku, to mnie już na tą willę i

    I bardzo dobrze.
    Ale to uogólnienie musiałem ci wytknac :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Delikatnie chwytasz, rozchylasz nogi, bierzesz do ust i zaczynasz

  • 39. Data: 2017-10-07 23:18:47
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 7 października 2017 21:39:46 UTC+2 użytkownik ddddddddddddd napisał:

> [...]
    > okazało się, że jak zapłacę pracownikowi tyle ile powinien zarabiać na
    > danym stanowisku, to mnie już na tą willę i auto stać nie będzie...)

    Bo trochę się pogubileś
    skoro prowadziłeś firme i zarabiałeś "na wille i nowy samochód" a problemem dla
    Ciebie było to ze pracownikowi willi i samochodu nie zapewnisz to wypadało firme
    zwinąć i fundacje otworzyć. Nazwać ją coś w teń deseń: "Dla pracowników na wille i
    samochód"
    Teraz z tego co po wcześniej pisałeś do lepszych krajów sie przeniosłeś- daj znać czy
    tam tak dobrze zę oprócz tego że wille i samochód mieć bedziesz to jeszcze
    pracownikom to zapewnisz.

  • 40. Data: 2017-10-07 23:35:02
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 07.10.2017 o 21:18, Budzik pisze:
> [...]
    > conajmniej od 90 roku.
    > Ale widac, ze zyje na przyzwoitym poziomie.
    > Ma renome, jest najdrozszy w okolicy a zapisac sie ciezko.

    akurat początek lat 90 był super jeżeli chodzi o prowadzenie
    działalności - chyba na początku brak dochodowego, + brak vat'u...
    Mój ojciec w pół roku zarobił na nowe auto pracując tylko po godzinach

    Łukasz