    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Tesla - Model 3 - rozczarowujące liczby.
    Date: Sat, 7 Oct 2017 20:18:55 +0000 (UTC)
    <or928o$59b$1@dont-email.me> <or9pav$k0m$1$m4rkiz@news.chmurka.net>
    <3...@g...com>
    <ora2ok$82g$1@dont-email.me>
    <X...@1...0.0.1>
    <orbai1$npj$1@dont-email.me>

    Użytkownik ddddddddddddd d...@f...pl ...

    > kiedy się dorobił tej willi? Kiedy zbudował dużą firmę (bo rozumiem,
    > że sam na tym warsztacie nie jest)?

    Pracuje sam, dorobił sie pewnie jakis czas temu bo warsztat prowadzi
    conajmniej od 90 roku.
    Ale widac, ze zyje na przyzwoitym poziomie.
    Ma renome, jest najdrozszy w okolicy a zapisac sie ciezko.
    Terminy po tydzien dwa naprzód.

> [...]
    > w miarę nowymi samochodami i mieszkają w willach? Niesamowite ;)
    > Trochę uogólniłem w poprzednim poście (branży mechaników nie znam)
    > ale wydaje mi się, że wszędzie wygląda to podobnie.
    > Sam zostawiłem firmę po 12 latach jej prowadzenia, mimo że mogłem
    > nadal zarabiać tyle, że "mieszkałbym w willi i jeździł nowymi
    > samochodami" - ale nie taki miałem cel 12 lat temu (znaczy taki też,
    > ale dodatkowo chciałem stworzyć stanowiska pracy na jakich sam
    > chciałbym pracować - i okazało się, że jak zapłacę pracownikowi tyle
    > ile powinien zarabiać na danym stanowisku, to mnie już na tą willę i

    I bardzo dobrze.
    Ale to uogólnienie musiałem ci wytknac :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Delikatnie chwytasz, rozchylasz nogi, bierzesz do ust i zaczynasz