  • 41. Data: 2017-10-07 23:47:12
    Temat: Re: Tesla - Model 3 - rozczarowujące liczby.
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 07.10.2017 o 22:18, Kris pisze:

    > Bo trochę się pogubileś
    > skoro prowadziłeś firme i zarabiałeś "na wille i nowy samochód" a problemem dla
    Ciebie było to ze pracownikowi willi i samochodu nie zapewnisz to wypadało firme
    zwinąć i fundacje otworzyć. Nazwać ją coś w teń deseń: "Dla pracowników na wille i
    samochód"

    To tak nie działa. Albo masz dobrego pracownika za dobre pieniądze, albo
    "willę i samochód" i wszystko na głowie, bo masz tak słabo opłacanych
    ludzi, że musisz wszystkiego dopilnować sam. A ambicja to druga rzecz -
    nie po to otwierałem firmę żeby się dorabiać kosztem innych...

    > Teraz z tego co po wcześniej pisałeś do lepszych krajów sie przeniosłeś- daj znać
    czy tam tak dobrze zę oprócz tego że wille i samochód mieć bedziesz to jeszcze
    pracownikom to zapewnisz.

    na razie prowadzić działalności nie mam zamiaru (w sensie zatrudniania
    ludzi, bo już otworzyłem tu działalność, żeby dokończyć tematy jeszcze z
    Polski)
    Czy się uda - nie wiem. Czy dobrze zrobiłem? Jestem tego pewny, już
    dawno nie byłem tak szczęśliwy, mimo że nie wiem co mnie czeka, czy nie
    wrócę do Polski.
    Ciągłe myślenie o wszystkim mnie strasznie zmęczyło i zmieniło - nie
    potrafiłem się już z wielu rzeczy cieszyć - ale ciągle dążyłem do zmiany
    tego- widziałem sens dopóki myślałem, że osiągnę swój cel. Mi się nie
    udało, niech próbuje ktoś inny. Choć patrząc na znajomych którzy
    prowadzą działalności (max kilku-osobowe), to po prostu ja byłem
    odważniejszy, było mi łatwiej lub inaczej na to popatrzyłem, ale wielu
    odczuwa to samo, mimo że nadal działalność prowadzą..
    Ale się offtopic zrobił :)

    Łukasz

  • 42. Data: 2017-10-07 23:50:50
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    co do tej willi i samochodów to taka przenośnia - choć fakt - żyłem na
    wyższym poziomie finansowym niż pewnie dowolny pracownik z branży

    Łukasz

  • 43. Data: 2017-10-09 20:32:55
    Od: j...@i...pl

    On Sat, 7 Oct 2017 20:18:55 +0000 (UTC), Budzik
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    >Pracuje sam, dorobił sie pewnie jakis czas temu

    Aha, czyli nie wiesz. Może się nie dorobił, a dostał wysoki spadek?
    Albo wygrał w totka?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 44. Data: 2017-10-09 20:35:18
    Od: j...@i...pl

    On Sat, 7 Oct 2017 10:21:32 +0200, spider <"spajder78[wytnij]"@wp.pl>
    wrote:

    >Polacy lepiej potrafią wgryźć się w temat, tylko dać im dokumentację i
    >narzędzia. Ale w ASO takich ludzi ze świecą szukać :)

    W ASO nie ma czasu i miejsca na "wgryzanie się". Działa się wg
    procedur określonych przez producenta auta. Dopiero jak trafia się na
    ścianę, to zaczynają się problemy. Bo procedury nie przewidują nic
    innego. I zaczyna się ściemnianie serwisu w stosunku do klienta.

  • 45. Data: 2017-10-10 06:00:17
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik j...@i...pl ...

    > Aha, czyli nie wiesz. Może się nie dorobił, a dostał wysoki spadek?
    > Albo wygrał w totka?

    Alez wiem... Nie wiem tylko dokładnie kiedy (w sensie domu)
    Ale to w sumie bez znaczenia. Liczy sie poziom zycia a ten jest
    zdecydowanie przyzwoity.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nic na to nie można poradzić. To byłby