  • Data: 2016-04-05 01:40:47
    Temat: Re: Tesla
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    news:5702857f$0$646$65785112@news.neostrada.pl...

    > Na "przecietnie" to sie jak najbardziej lapie, przynajmniej
    > na A4 i S8.
    > Nie wiem co mysla wyprzedzani - nic, "ale zap*" czy "wariat" :-)

    Ludzie powinni częściej oglądać te kompilacje z kamer w autach
    ruskich na youtube - tam też mają dużo takich kowbojów szos...

    Parę weekendów temu jechałem właśnie samemu autem
    do Wausau, Wisconsin na narty... 4 i 1/2 godziny jazdy...
    Praktycznie całość autostradą międzystanową. 70-80mph.
    Ciężko taką trasę zrobić jednym ciurkiem samemu - no chyba
    że z przymusu jakiegoś czasowego/finansowego. Ale jak ktoś
    na urlop jedzie to gdzie się k&**wa spieszyć??? Na cmentarz?

    > O to to to. Z tym, ze ponoc przerwa tylko godzine.
    > Ale w imie czego mam godzine wczesniej wstac
    > i godzine pozniej wrocic ?

    Godzinę zajmuje zatankowanie całego banku aku w Tesli Model S.
    Czyli od zera do pełna. O ile Twoja trasa nie wymaga dwu pełnych
    zasięgów to wystarczy że podładujesz baterię 10-15 minut do tych
    30-40% i jedziesz dalej, do następnego przystanku, i następnego
    relaksu z rozprostowaniem nóg. Bez pośpiechu, bez popyrtania...
    Przecież nie jedziesz na jakieś kuźwa taksówce na akord tylko na urlop :-)

    > A ile tych fast ladowarek bedzie i ile przyjdzie poczekac w kolejce ?

    Myślę że z czasem ich będzie coraz więcej...
    Oby powstał jakiś standard wtyczek aby nie było jaj jak
    z ładowarkami Samsunga nie pasującym od tych Motoroli.

    > Tam powinien jednak byc silnik spalinowy na pokladzie ...

    E tam... są auta z silnikiem, są tez takie bez - nie zadowolisz
    wszystkich i dlatego masz wybór różnych aut w różnych wersjach.
    Akwizytor kupi sobie civica benzynowego czy diesla a Ty Teslę :-)