  • Data: 2016-04-05 08:49:46
    Temat: Re: Tesla
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 4 Apr 2016 18:40:47 -0500, Pszemol napisał(a):

    > Ludzie powinni częściej oglądać te kompilacje z kamer w autach
    > ruskich na youtube - tam też mają dużo takich kowbojów szos...

    Tam maja jakies dziwne wypadki, choc kiedys pokazywalem polskie -
    podobne :-)

    Chcialem tylko zwrocic uwage, ze o ile na naszych autostradach wolno
    140 a nawet 149, to sporo ludzi jedzie ~120.
    Co nie znaczy, ze uwazamy to za "szybko" :-)

    > Parę weekendów temu jechałem właśnie samemu autem
    > do Wausau, Wisconsin na narty... 4 i 1/2 godziny jazdy...
    > Praktycznie całość autostradą międzystanową. 70-80mph.
    > Ciężko taką trasę zrobić jednym ciurkiem samemu - no chyba
    > że z przymusu jakiegoś czasowego/finansowego. Ale jak ktoś
    > na urlop jedzie to gdzie się k&**wa spieszyć??? Na cmentarz?

    Na cmentarz to mozesz trafic jadac na urlop powoli 600 km w 10h, z
    ladowaniami 12 i zasniesz na koniec :-)

    A na narty to ja jade 2h, i im szybciej tym lepiej :-)

    > Godzinę zajmuje zatankowanie całego banku aku w Tesli Model S.
    > Czyli od zera do pełna. O ile Twoja trasa nie wymaga dwu pełnych
    > zasięgów to wystarczy że podładujesz baterię 10-15 minut do tych
    > 30-40% i jedziesz dalej, do następnego przystanku, i następnego
    > relaksu z rozprostowaniem nóg. Bez pośpiechu, bez popyrtania...
    > Przecież nie jedziesz na jakieś kuźwa taksówce na akord tylko na urlop :-)

    Nie - jade sluzbowo do Warszawy, na wyznaczona godzine, i bardzo
    niechetnie bede jezdzil na ostatnim %, zeby mi auto stanelo w srodku
    miasta. Wiec powiedzmy pol godziny ladowania po drodze - i pol godziny
    mniej snu. A potem trzeba parking z gniazdkiem - powiedzmy ze beda
    powszechne, ale obecnie nie ma ich wcale. I pol godziny w drodze
    powrotnej.

    A na urlop jade powiedzmy 1200 km. To sa 4h dodatkowe - zakladajac, ze
    kolejek nie bedzie. Plus koniecznosc wyjazdu gdzies w nocy, zeby
    dotrzec o przyzwoitej porze na kwatere. A na dobra sprawe, to znaczy
    dodatkowy dzien w podrozy.
    No dobra - mozna sobie Wieden zwiedzic ...

    > E tam... są auta z silnikiem, są tez takie bez - nie zadowolisz
    > wszystkich i dlatego masz wybór różnych aut w różnych wersjach.
    > Akwizytor kupi sobie civica benzynowego czy diesla a Ty Teslę :-)

    Niestety - Tesla obecnie mnie nie zadowoli.
    Wymagam zasiegu 300/400/600/1200 km.
    Moze z czasem jak ladowarek przybedzie, albo jako drugie auto.
    Ale jako drugie auto tramwaj tanszy :-)

    Jakby miala choc te 20kW generatora na pokladzie, to by zadowolila.

    J.