eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyTeslaRe: Tesla
  • X-Received: by 10.182.113.198 with SMTP id ja6mr357219obb.0.1459806119274; Mon, 04
    Apr 2016 14:41:59 -0700 (PDT)
    X-Received: by 10.182.113.198 with SMTP id ja6mr357219obb.0.1459806119274; Mon, 04
    Apr 2016 14:41:59 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin3!goblin.stu.neva.ru!news.ripco.com!news.glorb.com!nt3no7780723i
    gb.0!news-out.google.com!ha2ni35igb.0!nntp.google.com!nt3no7780722igb.0!postnew
    s.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Mon, 4 Apr 2016 14:41:58 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <nduknd$guj$4@dont-email.me>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=109.243.231.120;
    posting-account=WKCfJQoAAABGeHkoWcAFup86Q28I2YKQ
    NNTP-Posting-Host: 109.243.231.120
    References: <ndjhf7$kck$1@dont-email.me>
    <56fe7b0d$0$22839$65785112@news.neostrada.pl>
    <ndm44d$v8s$1@dont-email.me>
    <56fed4c2$0$22822$65785112@news.neostrada.pl>
    <ndmmv9$b1l$1@dont-email.me> <56ff7db4$0$703$65785112@news.neostrada.pl>
    <ndosqi$6b6$1@dont-email.me>
    <4...@g...com>
    <ndsf4d$ta5$1@dont-email.me>
    <7...@g...com>
    <d...@g...com>
    <nduknd$guj$4@dont-email.me>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <f...@g...com>
    Subject: Re: Tesla
    From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>
    Injection-Date: Mon, 04 Apr 2016 21:41:59 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-1
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2579421
    [ ukryj nagłówki ]

    I o to chodzi. Elektryki ze wzgledu na niemozliwosc szybkiego uzupelniania energii
    beda segmentem samochodow miejskich. Do jazdy na odleglosci wieksze niz osiagaja
    elektryki maja byc samochody z innym napedem. W tej chwili tym innym napedem jest
    silnik spalinowy. Elektryki sa potrzebne przede wszyskim w duzych aglomeracjach. Nie
    da sie bez konca robic coraz ostrzejszych norm czystosci spalin. Elektrownie atomowe
    produkuja prad bez zanieczyszczania atmosfery, podobnie wiatraki i elektrownie wodne.
    Brudny prad z wiatrakow idealnie nadaje sie do ladowania akumulatorow. Jest jeszcze
    kwestia infrastruktury. Przecietny mieszkaniec miasta przy istniejacej
    infrastrukturze ma w nocy do dyspozycji z 3kW. To nieduzo. Ale przy masowym
    wykorzystywaniu samochodow elektrycznych wzrosla by efektywnosc tradycyjnych
    elektrowni cieplnych. Teraz w godzinach poza szczytami marnuja paliwo na bezuzyteczne
    obracanie turbin. W tej chwili wrogami masowego wykorzystywania samochodow
    elektrycznych sa rzady i producenci samochodow spalinowych. Rzady bo nie maja pomyslu
    na podatki typu akcyza od pradu do ladowania akumulatorow. Drugi czynnik to gwaltowny
    wzrost bezrobocia w przemysle samochodowym. Koncernom samochodowym elektryk nie
    pasuje bo bylby tani. Nie bylo by w nim najdrozszych podzespolow silnika i skrzyni
    biegow.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: