    From: Pszemol <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Tesla
    Date: Mon, 4 Apr 2016 12:29:52 -0500

    r...@k...pl <r...@k...pl> wrote:

    > Do Madrytu nie dolecisz po pracy, chyba że pracujesz na 1/2 etatu.

    A niby czemu nie?

    Ja bardzo często latam tak na narty w zimie: w piątek po pracy z Chicago
    samolot o 19 do Calgary przylatuje 22:30... W niedziele wieczór wracam.
    Czasem biorę dzien-dwa urlopu aby jezdzić też w piątek i poniedziałek i
    wtedy lecę w czwartek, też po pracy.

    Dystans lotniczy z Chicago do Calgary to z tego co widzę online 2227 km,
    przelot trwa 3 godziny plus kilka minut.

    Z Warszawy do Madrytu masz prawie tyle samo: 2273 km, więc jak złapiesz
    bezpośrednie połączenie to jesteś na miejscu w ten sam wieczór.

    Patrzę teraz na grafik Ryanair i widzę że masz bezpośredni lot z WAW o
    20:20 lądujący 23:55 w MAD.

    O co Ty płaczez? :-)