  • Data: 2016-04-04 19:43:03
    Temat: Re: Tesla
    Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

    Heraklit wrote:

    > Był sobie taki dzień: 4 kwiecień (poniedziałek), gdy o godzinie 8:01
    > *Myjk* naskrobał(a):

    > To co stoi na przeszkodzie, by wprowadzić ulgi, zachęty na zakup i
    > budowę infrastruktury dla aut elektrycznych? Przesiadka z prywatnych aut
    > spalinowych na auta elektryczne byłaby najbardziej odczuwalnym
    > działaniem ekologicznym.

    wbrew pozorom bilans nie jest taki super dodatni. Bo prą? z niczego się
    nie bierze. A w Polsce bierze się ze spalenia węgla. Do tego dochodzą
    straty na przesyle. Tak więc to ma sens jak w przypadku tramwajów w
    postaci przeniesienia miejsca powstania zanieczyszczeń poza miasto.

    A co do dopłat z "budżetu" to zebranie i rozdanie pieniędzy podatników
    powoduje duże straty w procesie.

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?