-
X-Received: by 10.50.164.230 with SMTP id yt6mr203399igb.8.1459789349490; Mon, 04 Apr
2016 10:02:29 -0700 (PDT)
X-Received: by 10.50.164.230 with SMTP id yt6mr203399igb.8.1459789349490; Mon, 04 Apr
2016 10:02:29 -0700 (PDT)
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
!2.us.feeder.erje.net!news.glorb.com!nt3no7686562igb.0!news-out.google.com!u9ni
449igk.0!nntp.google.com!gy3no194922igb.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo
.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Mon, 4 Apr 2016 10:02:29 -0700 (PDT)
In-Reply-To: <ndsf4d$ta5$1@dont-email.me>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=89.238.11.243;
posting-account=Ah-KvgoAAAADE0fE03-GYSVhcVrCGZQs
NNTP-Posting-Host: 89.238.11.243
References: <ndjhf7$kck$1@dont-email.me>
<56fe7b0d$0$22839$65785112@news.neostrada.pl>
<ndm44d$v8s$1@dont-email.me>
<56fed4c2$0$22822$65785112@news.neostrada.pl>
<ndmmv9$b1l$1@dont-email.me> <56ff7db4$0$703$65785112@news.neostrada.pl>
<ndosqi$6b6$1@dont-email.me>
<4...@g...com>
<ndsf4d$ta5$1@dont-email.me>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <7...@g...com>
Subject: Re: Tesla
From: rzymo <r...@g...com>
Injection-Date: Mon, 04 Apr 2016 17:02:29 +0000
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2579374
[ ukryj nagłówki ]W dniu poniedziałek, 4 kwietnia 2016 03:17:07 UTC+2 użytkownik Pszemol napisał:
> "rzymo" <r...@g...com> wrote in message
> news:4c7de867-0283-4bce-9234-700a06e25320@googlegrou
ps.com...
> > W dniu sobota, 2 kwietnia 2016 18:46:15 UTC+2 użytkownik Pszemol napisał:
> >> Nie wiem czemu się wszyscy tak spieszą na tych długich dystansach,
> >> że przezywają te 30-50 minut jakie trzeba spędzić aby auto naładować...
> >> Naprawdę jeździcie z Polski do Hiszpanii ciurkiem, z e 5-minutowymi
> >> przerwami na sikanie?
> >
> > Po co Hiszpania? Wystarczy autostrada i już nie wrócę do domu na jednym
> > ładowaniu, albo stanę gdzieś na pasie awaryjnym ;)
> >
> > Wykres na pewno znany i wiele razy wklejany:
> > https://www.teslamotors.com/sites/default/files/grap
h1.jpg - kończy się na
> > 80mph, a chyba nie tylko ja po drogach A jeżdżę szybciej niż ~130km/h ;)
> > Zasięg jest słabiutki... przecież nawet dojazd np. z Trójmiasta do
> > Warszawy byłby dużym problemem na jednym ładowaniu (i to z najmocniejszym
> > dostępnym pakietem aku).
>
> Czyli 200 mil z prędkoscią 80mph to prawie 3 godziny bardzo szybkiej jazdy.
> Zakładając że będzie supercharger po drodze to chyba zasłużyłeś po 3h na
> przerwę?
Powtórzę się: z prędkością autostradową (czyli w pełni legalne ~140km/h) nie dojadę z
Gdańska do Warszawy na jednym ładowaniu - i to jest problem Tesli jako auta premium.
No bo przecież nie kupię dużego sedana tylko i wyłącznie do podróżowania po mieście,
albo do przemierzania autostrad z prędkością 90km/h...
Dieslem przejadę w tę i z powrotem, jeszcze zostanie paliwa na podjechanie do marketu
i zrobienie zakuów. I dopiero potem tankowanie w drodze do domu (a jak mi się nie
będzie chciało, to dnia następnego przed pracą).
Superładowarek na trasie nie ma i szybko nie będzie. A jak już będą, to i elektryki
będą coraz powszedniejsze. Powstanie problem dostarczenia mocy do takich stacji.
Niech będzie jedna w połowie autostrady, podjedzie kilka aut, chcących się szybko
naładować i nagle powstaje lokalne zapotrzebowanie na moc, na poziomie jednego
megawata! Przecież to są ogromne ilości energii, jak chcesz je dostarczyć?
Mam takie przekonanie, że wszyscy zapaleni zwolennicy 'elektryków' powinni przejść
obowiązkowy kurs z elektroenergetyki - jak działa system elektroenergetyczny w danym
kraju, jakie są zasady, ograniczenia, jak i czym da się przenieść wielkie moce...
Następne wpisy z tego wątku
- 04.04.16 19:29 Pszemol
- 04.04.16 19:33 Pszemol
- 04.04.16 19:32 masti
- 04.04.16 19:41 Pszemol
- 04.04.16 19:43 masti
- 04.04.16 19:43 masti
- 04.04.16 21:01 Slavekk
- 04.04.16 21:42 Zenek Kapelinder
- 04.04.16 22:01 Shrek
- 04.04.16 23:04 Pszemol
- 04.04.16 23:41 Zenek Kapelinder
- 05.04.16 01:12 Marek
- 05.04.16 01:22 Pszemol
- 05.04.16 01:26 Pszemol
- 05.04.16 01:29 Pszemol
Najnowsze wątki z tej grupy
- PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- ceny OC
- Re: ceny OC
- Re: ceny OC
- ranking wyciszenia, głośność, hałas przy 130 km/h, na postoju, przy przyspieszaniu
- Pies z kulawą nogą nie kupi twojego elektryka
- "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- jakie małe auto duże w środku :-)
- Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
Najnowsze wątki
- 2025-02-07 Jaki silikon lub może klej?
- 2025-02-07 Gdańsk => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-02-07 Warszawa => Starszy Programista C <=
- 2025-02-07 Niby to nie sąd ale kooorwa tak to w sądach dziś wygląda?
- 2025-02-06 PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- 2025-02-05 ceny OC
- 2025-02-05 Re: ceny OC
- 2025-02-05 Re: ceny OC
- 2025-02-07 Smar do video
- 2025-02-06 Litowe baterie AA Li/FeS2 a alkaliczne
- 2025-02-07 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-02-07 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-07 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-07 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-07 Gliwice => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=