  • Data: 2016-04-02 18:52:11
    Temat: Re: Tesla
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "z" <...@...pl> wrote in message
    news:56ff86b5$0$22821$65785112@news.neostrada.pl...

    > Uważaj, wkraczasz na grząski grunt ;-)
    > Jak Pszemol już wstanie...

    Zdaję sobie sprawę, że będą tacy konserwatyści co będą Cię
    przekonywać że jak nie można zmieniać w aucie samemu
    biegów albo samemu nie można pompować hamulców
    przy poślizgu to takie auto jest bez polotu - "pieprzyć ABS",
    "pieprzyć automat", pieprzyć traction control"... prawda?

    Mnie specjalnie takie postawy nie ruszają - jestem tolerancyjny :-)
    A swojego auta nie kupuję dla siebie aby zadowolić kogoś innego :-)