  • Data: 2016-04-02 19:10:39
    Temat: Re: Tesla
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 02.04.2016 18:52, Pszemol wrote:

    > Zdaję sobie sprawę, że będą tacy konserwatyści co będą Cię
    > przekonywać że jak nie można zmieniać w aucie samemu
    > biegów

    To się da, tylko nie ma frajdy (dla mnie).

    > albo samemu nie można pompować hamulców

    A tu nie wiem o co biega.

    > przy poślizgu to takie auto jest bez polotu - "pieprzyć ABS",
    > "pieprzyć automat", pieprzyć traction control"... prawda?

    Nie, ESP jest dobre. Choć fajnie było by mieć możliwość wyłączyć;)

    > Mnie specjalnie takie postawy nie ruszają - jestem tolerancyjny :-)
    > A swojego auta nie kupuję dla siebie aby zadowolić kogoś innego :-)

    Ja też jestem tolerancyjny. Twoje auto - kupuj co chcesz. Co więcej
    wielokrotnie podkreslałem, że dla wiekszości lepszy będzie automat. Dla
    wielu lepsza będzie Tesla (kwestia zasięgu i uniwersalności). Dla mnie -
    no cóż Tesla będzie fajna, bo wgniata w fotel, aczkolwiek coś o
    pojemnosci 4,5 byłoby fajniejsze. Nie znaczy lepsze.

    Shrek.