eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaTesco - etykiety z e-papieru › Re: Tesco - etykiety z e-papieru
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: "ACMM-033" <v...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Tesco - etykiety z e-papieru
    Date: Sat, 26 Oct 2013 13:17:27 +0200
    Organization: Centrala telefoniczna Pentaconta GCI
    Lines: 78
    Message-ID: <l4g8c9$r1v$1@node2.news.atman.pl>
    References: <s...@f...lasek.waw.pl>
    <l4aq1m$srg$1@news.dialog.net.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <l4bnks$vvv$1@node1.news.atman.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <l4btn0$6r8$1@node1.news.atman.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <l4c9nn$jl8$1@node1.news.atman.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <l4e29s$pft$1@node2.news.atman.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    Reply-To: "ACMM-033" <v...@i...pl>
    NNTP-Posting-Host: 89-71-131-105.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1382786249 27711 89.71.131.105 (26 Oct 2013 11:17:29
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 26 Oct 2013 11:17:29 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    X-Antivirus: avast! (VPS 131026-1, 2013-10-26), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:653828
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Jarosław Sokołowski" <j...@l...waw.pl> napisał w wiadomości
    news:slrnl6ljvr.2dn.jaros@falcon.lasek.waw.pl...
    ...
    >>> Najlepiej, jakby kapralowi w porę przysłano odpowiednie posiłki.
    >>> Gdzieś na szczeblu kapitana powinna zapaść decyzja.
    >>
    >> A tak powinno być w realu (nie mylić ze znaną siecią).
    >
    > Tymczasem nie było ani tak, ani tak. Góra sobie coś wymyśliła, ale nie
    > zadbała o to, by były warunki do realizacji. To jest najgorsze, bo nikt

    To chyba jeszcze zaszłość komunistyczna - już za starych czasów było to
    wyśmiewane w różnych filmach, nawet za komuny.
    Wojackie podejście "wykonać, o trudnościach nie meldować", np. (z
    zasłyszanego, mogę trochę pomieszać szczegóły, ale ideę akurat dobrze
    pamiętam) jeśli w kiblu w jednostce ktoś podpierdolił deskę klozetową, to
    "dekret" dowódcy był właśnie według przysłowia wyżej zacytowanego, szło się
    do sąsiedniej jednostki (czy oddziału), stamtąd podpierdalało deskę, by
    zamontować u siebie.

    > nie wie czego można się spodziewać. Taki Ryanair ma prostą zasadę -- raz
    > wyrwanej od klienta kasy nie oddajemy nigdy. Choćby ktoś uważał, że mu
    > trzeba oddać 5 funtów, podał nas do sądu, to my weźmiemy prawników za
    > pięć tysięcy -- i wygramy. Różnie o takich można myśleć, ale przynajmniej

    Podobno Al Capone się wyjebał na podatkach... Może mu znajdziemy kolegę "w
    niedoli"?

    > sprawa jasna, więc nikt nawet nie próbuje się stawiać. Zresztą pewnie na
    > tyle dobrze to opisali w regulaminach, że nie ma szans.

    Papier, nożyce, kamień...

    >
    > doładowania. Na telefonie wciąz zero. Więc dzwonię do BOK z reklamacją, że
    > zapłaciłem, osoba, która ma telefon, pilnie potrzebuje dzwonić, a nie
    > może.
    > A oni mi na to "tak tak, wszystko się zgadza, widzimy, że było doładowanie
    > na 25 zł, ale system tego nie zrealizował". No to już mają pierwszy plus

    To niech kurwa zmienią system! (mocne słowo jest tu dezaprobatą wobec... no,
    w każdym razie nie podoba mi się, że wpłynęło, a jednak nie działa)

    > za to, że się nie wypierają. I dalej, że rozpatrywanie tego typu
    > reklamacji
    > może trwać do 60 godzin, ale ponieważ stan konta zerowy, a tu dzwonić
    > trzeba,
    > to oni mi zaraz natychmiast ekstraordynaryjnie doładują *dodatkową* kwotą
    > tytułem zadośćuczynienia za wszelkie kłopoty. A wtedy będą mogli ze

    Boś się upomniał.

    > spokojnym sumieniem rozpatrywać reklamację choćby i trzy dni. No i po
    > chwili
    > pojawiło się na koncie 15 złotych. Za to oczywiście plus kolejny. I szok,
    > że nawet telefoniarze mogą się zachować przyzwoicie, jeśli tylko chcą.

    No, chociaż tyle dobrze.

    >
    > Dopiero po chwili dotarło do mnie, że to jednak nie była optymalna
    > strategia -- mogli przecież zamiast 15 zł natychmiast i 25 zł później,
    > doładować od razu 25 zł i mieć wszystko z głowy.

    Może jednak liczą, że COŚ im się upiecze? Tylko czym jest to COŚ? Ja coś
    czuję, że tym, co powinno być u Ciebie, a nadal jest u nich, mimo dokonanych
    ruchów. A przez te dwa dni (czy ile tego będzie, nie wiem) pieniądze na ich
    koncie zaprocentują, pewnie na tyle, że z samych procentów wyjdzie więcej
    (bo oczywiście, to nie są jedyne pieniądze, co wpłaciłeś), niż Twoja wpłata,
    zatem i tak będą do przodu.

    --
    ACMM-033-PC-GCI-Warszawa.
    Spamerstwu i "pytaczom" wstęp do skrzynki email surowo zabroniony!
    To, że adres ten jest publiczny i nieodspamiony, nie oznacza, że wolno
    wam tu załatwiać się, do tego jest klop, tylko go z szafą nie pomylcie!

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: