    From: "ACMM-033" <v...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Tesco - etykiety z e-papieru
    Date: Thu, 24 Oct 2013 21:50:53 +0200

    news:slrnl6iqei.g2a.jaros@falcon.lasek.waw.pl...
    > A to nie jest tak, że jak się nie ma kasy fiskalnej, to trzeba wypisywać
    > faktury każdemu? Może biznes tak ustawiony, że klienci na ogół potrzebują
    > faktur, robią większe hurtowe zakupy, więc nie opłacało się brać kasy
    > na stan.

    Cholera wie... jednak wydaje mi się, że nawet faktura grająca rolę paragonu
    powinna się krócej robić, w sumie może minutę, drugą minutę na magazyn...
    Nie zanudziłem się na smierć, ale pomyslałem sobie, że to jest po prostu
    marnowanie energii.

    > Pewnie strategia generalicji była w zamyśle taka, że do wydawania bonów
    > nigdy nie dojdzie. Sprawę położyli dopiero kaprale, którzy nie mieli

    Czyli skoczyli trochę za bardzo hop do przodu i ich sznurowadła wyprzedziły
    :P

    > dostatecznie dobrej taktyki. Druga sprawa, to dobre rozeznanie w naszych
    > cechach narodowych. U nas każdy to panisko, dyshonor dla takiego iść do

    Z pewnością.

    > kasy i upomnieć się o drobną kwotę. W tym samym markecie poszedłem kiedyś
    > z zepsutym czajnikiem i paragonem po zwrot pieniędzy. Też się dziwowali,
    > że komuś się chce fatygować po marne pięć dych. Ale oczywiście oddali.

    Marne jak dla kogo. Czyż jednak nie jest tak, że lepiej jest tam, gdzie
    szanuje się każdy grosz, czy to "własnoręcznie" zarobiony, czy to czyjś (tu
    wydany)? Gdzie mniej kasy leci w błoto... znów w ZUS afera - głównie
    kierownictwu przez 6 lat wypłacono ponad miliard zyla nagród... Tu się
    marnuje...

    --
    ACMM-033-PC-GCI-Warszawa.