    From: "ACMM-033" <v...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Tesco - etykiety z e-papieru
    Date: Thu, 24 Oct 2013 20:07:20 +0200

    news:slrnl6i0o0.au5.jaros@falcon.lasek.waw.pl...

    > Nie, to się zawsze nazywa "promocja". Z wyprzedarzą w markecie w ogóle
    > się nie spotkałem.

    Ja się spotkałem... ale mniej więcej to wyglądało, jak kupa dobra
    wszelakiego z przewagą kupy, wrzucona w jedno miejsce i kliencie, grzem,
    przeczesuj, przebieraj, bo dziś ostatni dzień wyprzedaży. :P

    > ludzkich na froncie robót). Ale ja się nie dałem, miał być bon, niech
    > będzie bon. No to się zaraz znalazł. Niestety musieli wpisać wydanie do
    > jakiejś książki.

    Kiedys kupowałem coś w sklepie hydraulicznym, czy może to hurtownia była, na
    Bartyckiej, nie na samej wystawie, ale jak się stamtąd idzie do
    Czerniakowskiej. Rzecz była drobna, chyba dwie gałki do kranów, łącznie 4
    PLN (czytaj - cztery złote polskie nowe). Pierdolili się z wypisywaniem
    jakichś papierów, łazili po magazynach, trochę to potrwało, z kwadrans chyba
    jeśli ne dłużej (ale nie szemrali, tylko towar wydali, zapłaciłem, towar
    wziąłem i w nogi, bo do domu spieszno), ja tylko się zastanawiałem, czy coś
    przypadkiem nie stanęło na głowie, normalnie, jak idę do kiosku kupować
    kondony, czy bilety na autobus, to sprzedawca nie wyskrobuje tej masy
    papierów, nie lazi po magazynach pardon le mot chuj wie gdzie, tylko - ja
    proszę o paczkę kondonów i dwa bilety ulgowe, to zdejmuje mi paczkę
    kondonów, z szuflady wyjmuje dwa ulgowe, mówi cenę (którą naliczył dzięki
    kasie fiskalnej), płacę, wydaje towar i resztę, całość trwa może 30-60
    sekund, nie więcej.
    Pewnie to z tej paki z tymi bonami... A może lepiej jednak było by zatrudnić
    więcej kasjerów i nie musieli by tych bonów wydawać? :P Albo nie pierdolić
    przez gośniki, że jak to oni są dobrzy dla Klientuff :P

    --
    ACMM-033-PC-GCI-Warszawa.