  • Data: 2010-01-05 13:08:13
    Temat: Re: Termotransfer i "cynowanie" po radziecku
    Od: "marko1a" <m...@l...de> szukaj wiadomości tego autora

    news:1414206887.20100104223957@pik-net.pl...
    > Z tego samego powodu nie kupisz elektrolitu do akumulatora.

    Elektrolit do akumulatora kupowałem jakies 3 tygodnie temu w sklepie
    motoryzacyjnym.
    litrowe opakowanie gotowego elektrolitu 2,5zł.

    > A wcześniej bez problemów i mocne kwasy można było kupić. Płytki się
    > trawiło w kilkanaście sekund w azotowym a nie pieprzyło z chlorkiem...

    Jakiś czas temu rozpytywałem po hurtowniach za odczynnikami do czernienia
    miedzi. Kobita bez problemu chciała mi sprzedać. Tylko jeden warunek, musiało
    być na fakturę więc firmę.

    Marek